پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
ستاندار اردبیل از تحقق نامگذاری سال جدید به نام رونق تولید در بخش های از حوزه صنعت گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن در استان اردبیل خبرداد.
شعار سال : استاندار اردبیل از تحقق نامگذاری سال جدید به نام رونق تولید در بخش های از حوزه صنعت گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن در استان اردبیل خبرداد.
اکبر بهنامجو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: رونق تولید در تمام بخش‌های استان اردبیل باید اتفاق بیفتد.
بهنامجو با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام رونق تولید نامگذاری کرده و ما نیز در تلاش هستیم اقدامات لازم را در این زمینه هرچه سریعتر در سطح استان فراهم سازیم، افزود: رونق تولید باید در تمام بخش‌ها در استان باید اتفاق بیفتد و اقدامات لازم در بخش صنعت، گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن اتفاق بیفتد تا شاهد پویایی اشتغال و اقتصاد منطقه باشیم.
وی بیان کرد: استان اردبیل با قابلیت های که در حوزه مختلف گردشگری و کشاورزی و صنعت و معدن دارد می تواند به هرآنچه که در راستای نامگذاری شعار سال است به رونق تولید قابل توجهی دست یابد.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه بانک های عامل هم باید به کمک تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری گام اساسی بردارند افزود: بانک‌های عامل باید در ارائه تسهیلات رونق همکاری لازم را داشته باشند تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه سرمایه‌گذاری کنند و روند تولید را تسهیل بخشند.
استاندار اردبیل بیان کرد: امسال باید همگان در راستای رونق تولید و پویایی اشتغال گام اساسی برداریم چرا که یکی از نیازهای اساسی منطقه رونق تولید است تا شاهد شور و نشاط با تحقق شعار رونق تولید باشیم.
وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در راستای رونق تولید پیشگام باشند و بدون بهانه برای تسهیل روند تولید اقدامات مناسب را انجام دهند و در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم لازم است.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سبلان ما،تاریخ انتشار: 4 فروردین 1398، کدخبر:80652،sabalanema.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین