پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، درباره شائبه امکان شکسته شدن و یا سرریز شدن سد کالپوش و جاری شدن سیل گفت: سازه این سد مطمئن و هیچ گونه خطری برای مردم نخواهد داشت.
شعار سال: معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، درباره شائبه امکان شکسته شدن و یا سرریز شدن سد کالپوش و جاری شدن سیل گفت: سازه این سد مطمئن و هیچ گونه خطری برای مردم نخواهد داشت.

حبیب الله خجسته پور  ضمن بیان اینکه از هفته گذشته که بارش برف در محورهای مواصلاتی استان سمنان را شاهد بودیم به دلیل ریزش بالای نزولات جوی تعداد زیادی از خودروهای زائران و مسافران در جاده‌ها گرفتار شدند، ابراز کرد: تمام امکانات برای نجات آن‌ها بسیج شدند و خوشبختانه در شب اول مدیریت بحران استان شورای خود را تشکیل داد و همه گرفتار شدگان در برف و کولاک استان سمنان نجات یافتند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بارش برف هیچ خسارات جانی را در استان به همراه نداشته است، افزود: نجات خودروهای گرفتار در برف از روز یکم فروردین ماه آغاز شد و در این راه مشکلی پیش نیامد.

معاون استاندار سمنان گفت: در بخش کالپوش نیز بارش برف سبب مسدود شدن راه‌های روستایی و قطع تیرهای برق شد که امکانات سایر استان‌ها مانند قم، شهرداری سمنان، نیروهای ارتش و سپاه و … به منطقه گسیل شد و خدمات خوبی تا کنون به مردم ارائه شده است همچنین بازگشایی راه و تهیه آذوقه و برق رسانی سه اولویت ما بود که هر سه انجام شده است.

خجسته پور با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران امروز سوم فروردین ماه در کالپوش تشکیل جلسه داد و آخرین بررسی‌ها صورت گرفته است، بیان کرد: خوشبختانه در کالپوش نیز بارش شدید برف تلفات جانی نداشته است.

وی افزود: نگرانی از سوی مردم پیرامون سازه سد کالپوش وجود داشت که کارشناسان آب منطقه‌ای در منطقه حضور یافتند و اطمینان دادند که هیچ خطری مردم را تهدید نمی‌کند.

شعار سال،با اندکی و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:3فروردین 1398،کدخبر:4574357،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
ایشالا که نخواهد داشت ولی فردایی دیگه اگر خطر داشت چی خواهش میکنم مسئولین عزیز یکم بیشتر به این مسائل توجه کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین