پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: از سال ۹۲، ۵ گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند ارائه کردیم اما متأسفانه توجه لازم به گزارش سازمان بازرسی نداشتند.
شعارسال: قاضی ناصر سراج ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده آق‌قلا اظهارداشت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری دراین رابطه وجود داشته باشد قطعاً رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌ها در محاصره آب قرار گرفته و مردم نمی‌توانند از منازلشان خارج شوند، از نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و ناجا قدردانی کرد و افزود: نیروهای مسلح امکانات خوبی را برای مردم فراهم کرده و کمک‌های اولیه در اختیار افراد سیل‌زده قرار گرفته است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از اینکه مسئولان اجرایی مشغول جلسه هستند و حضور کمرنگی در صحنه دارند، اضافه کرد: استاندار استان نباید به هر دلیلی حتی اگر دلیل موجهی نیز داشت استان را ترک می‌کرد.

قاضی سراج همچنین گفت: از سال 92، 5 گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند ارائه کردیم اما متأسفانه توجه لازم به گزارش سازمان بازرسی نداشتند، گزارش کامل و مستندی در این رابطه تهیه و به رئیس قوه قضاییه ارائه خواهیم کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تشکر از حضور در صحنه نیروهای جهادی بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و تأکید بر ضرورت یک مدیریت واحد در بحران افزود: حضور ناهماهنگ و پی‌درپی مسئولان ملی نباید لحظه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده، وقفه ایجاد کند‌. اولویت اول رفع مشکلات اولیه مردم حادثه‌دیده است و هیچ مسئول استانی حق ندارد به‌بهانه همراهی مسئولان کشوری از رسیدگی فوری به نیازهای اولیه مردم سیل‌زده غفلت کند.

قاضی سراج گفت: به‌زودی گزارش دقیق و جامعی از حادثه اخیر و میزان قصور هر یک از دستگاه‌های مربوطه تقدیم حضرت آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1398 ، کدخبر: 1974986 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
هیچ مسئولی نباید حق خروج از استان رو داشته باشه ولی اقای استاندار همچنان نیستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین