پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
نصب پل توسط نیروهای مسلح و راهداری برای تخلیه آباسلامی گفت: نکته مهم در استان گلستان این است که آب فروکش نکرده و تاخیر در فروکش آب دلایل گوناگونی اعم از شرایط بافت منطقه‌ای دارد.
شعار سال : اسلامی گفت: نکته مهم در استان گلستان این است که آب فروکش نکرده و تاخیر در فروکش آب دلایل گوناگونی اعم از شرایط بافت منطقه‌ای دارد.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازیدرباره اقدامات این وزازتخانه برای آبگرفتگی آق قلا گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اکنون سه روز متوالی و شبانه روزی در استان گلستان به صورت مستمر حضور دارند.
اسلامی در ادامه افزود: تمام راه‌هایی که در استان متاثر از برف و بوران مسدود شده بود، بازگشایی شده است. نکته مهم برای آق قلا و استان گلستان این است که آب فروکش نکرده و تاخیر در فروکش آب دلایل گوناگونی اعم از شرایط بافت منطقه‌ای و راه عبور آب‌ها به دریا از جمله موانع بوده است. همکاران ما باید راه‌ها را می بریدند و مسیر ورود آب ایجاد می کردند که در ۷ نقطه جاده برش داده شده و پل موقتی که توسط نیرو‌های مسلح و سازمان راهداری نصب شده، تا امکان تخلیه آب را فراهم می‌کند. این نگرانی وجود داشت که وقتی آب از یک نقطه‌ای به نقطه دیگر می‌رود، مسیل از یک نقطه به نقطه‌ای منتقل شود. یعنی اگر بخواهیم آب را از یک شهری تخیه کنیم، شهر دیگری دچار بحران می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: این هماهنگی انتقال آب را ستاد بحران انجام داد. نیرو‌های وزارت راه از اول تاکنون در استان گلستان مستقر هستند. برای انتقال آب هفت نقطه از راه آهن گرگان به اینچه‌برون بریده و دهانه‌ها ۳۰ متر باز شده و دژ خط راه آهن تبدیل به یک سد شده است. ما این اقدامات را انجام دادیم، اما تعداد آبرو‌ها برای این مقدار انتقال آب کافی نبود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین اقدام وزارت راه بریدن جاده و خط راه آهن برای عبور و انتقال آب بوده که تحت مدیریت ستاد بحران استان دنبال شده و در حال انجام است. اصل هدف و اقدام ما در شرایط کنونی، تخلیه آب از شهر و خانه‌های مردم است.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1398، کدخبر:www.yjc.ir،6876236
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
0
اوضاع واقعا در این استان خوب نیست باید همه باهمه به کمک این حادثه دیده ها بریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین