پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
استاندار ایلام گفت: با توجه به شرایط جوی، استان ایلام در آماده باش کامل است.
قاسم سلیمانی دشتکی ظهر دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان خواستار مدیریت قاطعانه در چنین مواردی شد و گفت: در مواقعی که شرایط عادی نیست بایست قوانین را سفت و سخت اجرا کرد و با کسی مسامحه نداشت.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که اجرای دستورات در مدیریت بحران فوریت دارد، اظهار داشت: در این شرایط کوتاهی و قصور از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه ضمن اینکه به فرمانداران استان دستور داد که برای چندمین بار ستاد مدیریت بحران را برگزار کنند، افزود: در زمان پیش رو دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی و همه اعضای ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل باشند.

وی در ادامه با اشاره به تلفات جانی و مالی در استان‌های مجاور در اثر بارش‌های اخیر، گفت: به رغم شدت بالای بارش‌ها و طوفان در استان خوشبختانه به خاطر آماده بودن زیرساخت‌ها و پای کار بودن مسئولان و اطلاع رسانی قوی این حوادث تلفات جانی دربر نداشت.

سلیمانی دشتکی با اشاره به فرهنگ چادرنشینی مردم استان در ایام نوروز و هشدارهای مکرر هواشناسی در خصوص نامساعد بودن شرایط جوی گفت: از همان آغاز ساعت موج بارش‌ها به لحظه پیگیر موضوع بودم و اینجا لازم می دانم از همه عوامل که در این شرایط سخت پای کار بودند و نسبت به مردم احساس مسئولیت کردند، صمیمانه تشکر کنم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر. تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸  ، کد خبر: 4575216، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
مدیریت بحران مدیریت بحران و بازهم مدیریت بحران ما کجاست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین