پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
استاندار لرستان با اشاره به اینکه مشکل اصلی در خصوص سیلاب در حوزه شهرستان پلدختر است، گفت: دبی رودخانه کشکان در پلدختر به ۲۶۰۰ مترمکعب بر ثانیه رسیده است.
سید موسی خادمی ظهر امروز دوشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه پیش بینی این است که در بارندگی‌های چند ساعت آینده حجم بارش‌ها کمتر باشد، اظهار داشت: در پلدختر مشکل اصلی داریم و در آخرین گزارشی که ارائه شده از رودخانه کشکان ۲۶۰۰ مترمکعب بر ثانیه آب عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه این رودخانه از وسط شهر عبور می‌کند که این میزان دبی می‌تواند برای حاشیه نشینان آن خطرناک باشد، تصریح کرد: تا کنون شرایط تحت کنترل است، اما اگر بارش‌ها ادامه یابد ممکن است آب دو رودخانه خرم رود و کشکان وارد شهر شود.

استاندار لرستان که در گفت و گوی خبری سخن می‌گفت، یادآور شد: همه امکانات به خدمت گرفته شده و آماده است؛ تنها در مورد این دو رودخانه که از وسط شهر عبور می‌کنند ممکن است آب وارد شهر شود که از خطرات جدی است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر. تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸  ، کد خبر: 45753224575272، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
وای از این عید وای از این عید که سیاه شد سیاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین