پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: در پی بارش های سنگین شبانه روز اخیر رودخانه های این استان خروشان و سیلابی است و احتمال آب گرفتگی مناطق و حواشی آن ها در روزهای آینده وجود دارد.
شعارسال: «عزت الله آمره ای» افزود: با وجود افزایش قابل توجه حجم آب رودخانه ها تا کنون مشکل خاصی رخ نداده است.

وی بیان کرد: سرریز سد کمال صالح که در اواخر سال گذشته آغاز شده، همچنان ادامه دارد و برخی از سدهای کوچک استان نیز سرریز کرده اند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی ادامه داد: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی این استان بارندگی ها تا 2 روز آینده با شدت بیشتری ادامه دارد و مردم ساکن در حریم رودخانه های شهری و روستایی این استان باید آمادگی لازم را برای مقابله با سیلاب داشته باشند.

آمره ای اظهار داشت: به دلیل حساسیت موضوع، نشست کارگروه سیلاب استان مرکزی با حضور دستگاه های اجرایی این استان امروز (دوشنبه) برگزار و نقاط حادثه خیز شناسایی شده به اطلاع دستگاه های اجرایی متولی و فرمانداران رسیده است.

وی گفت: مسافران نوروزی و شهروندان استان مرکزی به هیچ عنوان در حاشیه و مسیر رودخانه های این استان تردد نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی افزود: 320 میلیمتر بارندگی در سال جاری (اول مهرماه پارسال) تاکنون در این استان به ثبت رسیده که این میزان نسبت به بارش بلند مدت 70 درصد افزایش یافته است.

استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1398 ، کدخبر: 83253850 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
مردم به هوش باشید و مسئولین محترم اطلاع رسانی ها لحظه ای و دقیق باشه که حداقل ترین های آسیب و خسارات رو داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین