پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: با توجه به اخطار هواشناسی دریایی به دلیل تلاطم شدید دریا و افزایش سرعت باد در روز یکشنبه چهارم فروردین ماه، تمام بنادر مسافری و گردشگری شهرستان قشم تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
شعارسال: علی اشتری افزود: بر این اساس، فعالیت شناورهای مسافری شهید ذاکری و بنادر گردشگری شیب دراز و کندالو به طور کامل متوقف شد.

وی افزود: با توجه به پایش دریا، تردد لندینگ کرافت ها در مسیر بندرهای لافت-پُهل در حال انجام است مسافران برای تردد می توانند به بندر لافت مراجعه کنند.

اشتری تصریح کرد: اسکله های گردشگری برای تردد به جزیره هنگام امروز به طور کامل تعطیل است.

وی با بیان اینکه تامین ایمنی در مسافرت های دریایی از جمله مهمترین اولویت های سازمان بنادر است، افزود: از مسافران و گردشگران در خواست می شود تا از تجمع در این بنادر خودداری کنند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم ادامه داد: پایش دریا و شرایط جوی به صورت مستمر انجام می شود و در صورت مساعد شدن شرایط جوی، بندر شهید ذاکری فعال خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد دریا در ساعات پیش رو، دریانوردان بنادر امارات و قطر را برای تردد شناورهای تجاری انتخاب نکنند.

اشتری تاکید کرد: به دلیل افزایش بادهای شمال شرقی، از هر گونه فعالیت صیادی، غواصی و تفریحی در محدوده بنادر هرمزگان به طور جدی خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون سرعت باد در لنگرگاه قشم 35 نات و ارتفاع موج تا هفت پا تخمین زده می شود.

شهرستان قشم دارای هشت اسکله گردشگری سه اسکله مسافری و هشت اسکله تجاری است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1398 ، کدخبر: 83252618 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
به دلیل وضعیت آب و هوایی خیلی ام خوبه چه وضعیته بدی شد واقعا این بارندگیا خدا رحم کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین