پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
نماینده مجلس با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با فساد در کشور مبارزه بی امان داشته باشد، گفت: قوه قضائیه با همه توان باید با افراد ظالم و مفسد مقابله کند

شعارسال:نماینده مجلس با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با فساد در کشور مبارزه بی امان داشته باشد، گفت: قوه قضائیه با همه توان باید با افراد ظالم و مفسد مقابله کند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه آیت الله رئیسی نخستین رییس قوه قضائیه ای است که از جنس خود قوه هستند، گفت: ایشان با نقاط قوت و ضعف و ظرفیت های قوه قضائیه به خوبی آشنایی دارد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی مشکلات قوه قضائیه را با همه وجود لمس کرده است، ادامه داد: ایشان شناخت خوبی نسبت به افراد مؤثر در قوه قضائیه دارد و بدون شک این سابقه و شناخت می تواند منشأ تحولات اساسی در قوه قضائیه باشد.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی از این جهت که روحیه مردمی دارد، با مشکلات مردم آشنا هستند، افزود: با توجه به همه این موارد، بدون شک در ریاست جدید قوه قضائیه رویکرد جدید و مثبتی را شاهد خواهیم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حفظ عدالت در حق همگان و اجرای قانون در همه سطوح جامعه را انتظار اصلی مردم از ریاست جدید قوه قضائیه دانست و گفت: امروز قانون باید فصل الخطاب همه افراد باشد تا کسی نتواند در برابر قانون گردن کشی کند.

وی اضافه کرد: امروز قوه قضائیه باید قانون و عدالت را در حق کسانی که متأسفانه رعایت قانون را برای دیگران لازم می دانند و خودشان نسبت به قوانین توجهی ندارند، جاری سازد، زیرا این افراد با دیدگاه های خود روزنه های فساد در کشور را باز کرده اند.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه آیت الله رئیسی باید با فساد در کشور مبارزه بی امان داشته باشد، تأکید کرد: امروز برخورد با مفسدان بدون ملاحظه شخصیت افراد، لازمه و ضرورت کشور است، بنابراین قوه قضائیه با همه توان باید با افراد ظالم و مفسد مقابله کند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری رسا، تاریخ انتشار4فروردین 98 ، کدخبر: 601068، rasanews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
نمایندگان مجلس هم کاری کنند، بد نیست ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین