پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
نماینده رشت با انتقاد از رئیس جمهور به خاطر حضور نیافتن در مناطق سیل زده، گفت: رئیس جمهور بجای آنکه از مناطق خوش آب و هوای ایران دستور تلفنی صادر کند، در مناطق سیل زده حضور یابد
شعارسال:نماینده رشت با انتقاد از رئیس جمهور به خاطر حضور نیافتن در مناطق سیل زده، گفت: رئیس جمهور بجای آنکه از مناطق خوش آب و هوای ایران دستور تلفنی صادر کند، در مناطق سیل زده حضور یابد.

جبار کوچکی نژاد  با بیان اینکه بیش از یک هفته است که مردم برخی شهرها درگیر سیل هستند و خانه و دارایی های خود را از دست دادند، گفت: تعجب بر انگیز است که خبری از رئیس جمهور نیست و روحانی نه در تهران است و نه در مناطق بحرانی.
وی افزود: ظاهرا رئیس جمهور در مناطق خوش آب و هوای کشور از جمله قشم در حال گذراندن تعطیلات و استراحت است.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس تصریح کرد: علاوه بر رئیس جمهور محمود واعظی رئیس دفترش هم در تهران حضور ندارد. ظاهرا واعظی برای گذراندن تعطیلات به گیلان سفر کرده و در ویلاهای این استان حضور دارد.

کوچکی نژاد با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور در منطقه سیل زده گلستان، گفت: آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بعد چهار روز از وقوع سیلاب یعنی در روز شنبه وارد استان شده و با تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، استاندار گلستان را عزل کرد.

وی با طرح این سوال که جهانگیری با کدام مجوز چنین کاری کرد؟، افزود: وی که مدعی بود اختیار تغییر منشی دفتر خود را ندارد چگونه یک استاندار را عزل کرد.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مگر استاندار گلستان با اجازه وزیر کشور به مرخصی نرفت؟ پس چرا عزل شد؟.

کوچکی نژاد گفت: وقتی استاندار گلستان با هماهنگی وزیر کشور به مرخصی رفت، باید وزیر کشور بجای وی در استان حضور می یافت و مشکلات را بررسی و پیگیری می کرد.

وی گفت: در شرایط بحرانی برخی استانها، رئیس جمهور و همه اعضای هیئت دولت باید پیگیر مشکلات بوده و با هماهنگی های لازم، دستور حل مشکلات را صادر می کردند.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس تصریح کرد: به دلیل ضعف عملکرد دولت، بسیج، سپاه، ارتش و نهادهای انقلابی وارد شده و حتی خود مردم هم به کمک سیل زدگان رفتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت الف ، تاریخ انتشار6فروردین 98 ، کدخبر: 3980106035،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین