پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
وزیر راه و شهرسازی گفت: زمینه‌های این موضوع را در زمستان ۹۷ فراهم کردیم و ان‌شالله در سال ۹۸ به صورت قوی این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

شعارسال: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره شعار سال ۱۳۹۸ گفت: ما در شرایطی هستیم که جنگ اقتصادی وجود دارد و دشمن با جنگ اقتصادی قصد نابود کردن ارزش پول ملی را دارد. کشور ایران دارای ظرفیت‌های بسیار قابل ملاحظه و تولید ارزش افزوده از ذخایر است.

 

اسلامی در ادامه گفت: یکی از محور‌های اساسی شعار سال ۹۸ آن است که  نیروی انسانی فرهیخته و ظرفیت علمی، تحقیقاتی و تکنولوژی موجود در کشور، می‌تواند عامل تحرک بخش به اقتصاد باشد و آن را شکوفا کند.

 

وی با اشاره به خودکفایی و استقلال ملی ایران گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ما شاهد این بوده‌ایم که هر جا با یک همت وسیع کار کردیم، به خود کفایی و قدرت صادرات رسیدیم. آن ظرفیت و قدرت امروز در اختیار ما است و در سال ۹۸ برای تحقق شعار رونق تولید، باید عمل گرایی داشته باشیم تا به نتایج مورد انتظار کشور برسیم.

 

وزیر راه و شهرسازی گفت: مهم باور ساخت داخل است و مردم باید توجه داشته باشند که محصولات داخلی را ایجاد کنند. از همه مهمتر تلاش گسترده‌ای است که باید در همه دستگاه‌ها صورت بگیرد تا بتوانیم سهم بازار خود را برای صادرات افزایش دهیم؛ بنابراین تقاضا در بازار صادراتی، مصرف کالای داخلی و تحرک بخشیدن به تولید می‌تواند نکاتی باشد که موجب تحقق شعار سال ۹۸ شود.

 

وی درباره برنامه‌های وزارتخانه در مورد شعار سال ۹۸ گفت: برنامه وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۸ توسعه جدی و حضور همه جانبه برای تسهیل‌گری تولید مسکن است، تا ان شاالله ساخت مسکن به یک جریان تولید پایدار تبدیل شود؛ زمینه‌های این موضوع را در زمستان ۹۷ فراهم کردیم تا انشالله در سال ۹۸ به صورت قوی برنامه را اجرا خواهیم کرد.

 

اسلامی در ادامه افزود: محور دوم توسعه پروژه‌های عمرانی و زیرساختی است این مسائل راه‌سازی، راه‌آهن و در احداث‌هایی که تسهیل حمل و نقل و گردش ترانزیت را می‌تواند برای کشور فراهم کند، است.

 

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای تأمین سامانه‌های مورد نیاز در بخش راه‌آهن در سال ۹۸  برای ما بسیار مهم است. ان‌شالله بتوانیم محصولات ساخت داخل از جمله لوکوموتیو و واگن را به کار بگیریم. تفاهم‌نامه آن در ۲۸ اسفند سال ۹۷ به همه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ابلاغ شد و امیدوار هستیم که با این اقدام یک رونق جدی در تولید اتفاق بیفتد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 7 فروردین 1398 ، کدخبر: 6875253 ، www.yjc.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
0
0
از سال ها پیش تولید مسکن با کمیت و کیفیت مناسب آرزو بوده هنوز هم یه آرزوی محاله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین