پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
مجید خدابخش بیان داشت که اقتصاد مقاومتی بعنوان تحول بخش اقتصاد ایران باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شده و رواج یابد .


شعار سال: مجید خدابخش روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها مختص حاکمیت و دولت نیست ، باید تمامی آحاد جامعه درآن درگیر شده و نقشی در تحقق آن داشته باشند.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی توجه و همت تمام بخش های جامعه را طلب می کند و مدیران اجرایی نیز در اجرای برنامه های آن نباید دچار روزمرگی شوند بلکه باید به صورت ویژه آن را دنبال کنند.

خدابخش بیان کرد: هم اکنون بخشی از مقررات و روند کاری دستگاههای اجرایی امکان عملیاتی کردن و تحقق هدف های اقتصاد مقاومتی را ندارند و باید این دستگاهها متناسب با اهداف تعیین شده در این اقتصاد ، برنامه های خود را تغییر کرده و با آن هماهنگ شوند.

وی بیان کرد: مدیران اجرایی باید به موضوع اقتصاد مقاومتی به دور از فعالیت های عادی نگریسته وبه صورت عملیاتی به آن بپردازند.

استاندار اردبیل تشریح کرد : در اقتصاد مقاومتی تنها رسیدن به خودکفایی داخلی مد نظر نیست بلکه در آن دست یابی به یک اقتصاد توانا با نگاه فراملی مورد توجه است .

به گفته وی ، نگاه اقتصادی در کشور تنها محدود به بازارهای داخلی نیست ، اقتصادی مقاومتی خروج تولید داخلی از مرزها و فتح بازارهای جهانی را دنبال می کند.

استاندار اردبیل دستیابی به ثبات اقتصادی ، تولید باکیفیت بالا ، ریشه کنی فقر و بیکاری و ایجاد رفاه پایدار در جامعه را از دیگر هدف های اقتصاد مقاومتی برشمرده و تصریح کرد که تاکیدهای مقام معظم رهبری در این باره باید به نحو مطلوب اجرایی گردد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشارخبر 6 آبان 1394 کد مطلب 81815329 (4952587) www.irna.ir

خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
مردم که دارن با اقتصاد مقاومتی دست وپنجه نرم میکنن شما به خودتون فشار نیارین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین