پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
رییس فدراسیون فوتبال نخستین دیدارش در سال ۹۸ با سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان را مثبت ارزیابی کرد‌.تاج همچنین موضوع تیم امید را از اهم برنامه های این فدراسیون اعلام و بیان کرد در جلسه با آقای وزیر موضوع این‌تیم نیز به بررسی گذاشته شد و تاکید آقای سلطانی فر حمایت کامل از تیم امید ایران برای صعود به المپیک است.

شعار سال: رییس فدراسیون فوتبال گفت: در آغاز سال نو دیدار بسیار خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتم و گزارشی درباره بازی های لیگ،برنامه های توسعه ای فوتبال،وضعیت دو تیم استقلال و‌پرسپولیس،سفر تیم‌حقوقی فیفا به ایران خدمت ایشان ارایه کردم.

تاج همچنین موضوع تیم امید را از اهم برنامه های این فدراسیون اعلام و بیان کرد در جلسه با آقای وزیر موضوع این‌تیم نیز به بررسی گذاشته شد و تاکید آقای سلطانی فر حمایت کامل از تیم امید ایران برای صعود به المپیک است.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: تیم امید در شرایط خوبی قرار دارد اما،تیم عراق هم به عنوان تیم چهارم المپیک وتیم نخست آسیا ،حریف بسیارقدرتمندی برای ایران است و باید این موضوع در نظر گرفته شود.

وی گفت : بااین وجود برای ارتقا جایگاه ایران برنامه ریزی لازم و هماهنگی بیشتری صورت بگیرد.خوشبختانه تا دی‌ماه وقت داریم و می توانیم مشکلات را رفع کنیم.

مهدی تاج تاکید کرد باید سزاوارانه تیم امید را بالا بیاوریم وباید از این مرحله بالا برویم و رفتن به المپیک یک خواست مهم در تیم و فدراسیون و انتظار مردم است و راهی بجز این نداریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 8 فروردین 98، کد خبر: 13980108000124، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
0
بعید میدونم باز هم به المپیک صعود کنیم گرچه گروه ساده ای داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین