پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۸۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با تاکید بر رسیدگی خارج از نوبت و به صورت ویژه دستگاه قضایی به حل مشکلات سیل زدگان، گفت: برنامه ریزی لازم برای جبران خسارت به منازل سیل زدگان به صورت وام یا کمک بلاعوض توسط دولت صورت گرفته است.دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن تاکید بر اجرای مصوبه دولت مبنی بر حمایت از سیل زدگان ادامه داد: نمایندگان ما در بیمارستان‌ها برای پرداخت هزینه‌ها و کمک به خانواده حادثه دیدگان مستقر هستند.

شعار سال: علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در تشریح آخرین اقدامات دستگاه قضا در رابطه با حادثه سیل شیراز با اشاره به حل مشکلات خسارت دیدگان بیان داشت: بررسی‌های کارشناسی برای ۲۱۰ خودرو خسارت دیده در این حادثه به اتمام رسیده و رایزنی‌های لازم انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن تاکید بر اجرای مصوبه دولت مبنی بر حمایت از سیل زدگان ادامه داد: نمایندگان ما در بیمارستان‌ها برای پرداخت هزینه‌ها و کمک به خانواده حادثه دیدگان مستقر هستند.

صالحی بیان کرد: هماهنگی لازم با بیمه‌ها انجام شده تا هزینه خوررو‌های مشمول بیمه پرداخت شود و در مورد مابقی خودرو‌هایی که شامل بیمه نیستند توسط دولت در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی با تاکید بر رسیدگی خارج از نوبت و به صورت ویژه دستگاه قضایی به حل مشکلات سیل زدگان افزود: برنامه ریزی لازم برای جبران خسارت به منازل سیل زدگان به صورت وام یا کمک بلاعوض توسط دولت صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در پایان گفت: همچنین جواز دفن همه اجساد صادر و تحویل بستگان داده شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد 24 تاریخ انتشار 8 فروردین 98، کد خبر: 169592، www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
0
امیدوارم در عمل اتفاق بیفته الکی وعده ندن بعد دو سال دیگه هم چیزی پرداخت نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین