پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: دولت و مدیران اقتصادی باید با مدیریت، برنامه‌ریزی و روحیه جهادی در مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده به نحو مناسب عمل کنند.وی با بیان اینکه یک جهت بحث اقتصادی به دولت بر می‌گردد.

شعار سالحجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در تبیین لوازم تحقق شعار «رونق تولید» که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال ۹۸ انتخاب شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بزرگترین مشکلی که امروز در سطح کشور داریم مسئله مشکلات اقتصادی است، شعاری که برای سال انتخاب شده متناسب با شرایط کشور است و مقام معظم رهبری با اشرافی که به مسائل کشور دارند، مردم را به سمت و سویی که مشکلات برطرف شود، هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک جهت بحث اقتصادی به دولت بر می‌گردد، تصریح کرد: دولت و مدیران اقتصادی باید با مدیریت، برنامه‌ریزی و روحیه جهادی در مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده به نحو مناسب عمل کرده و مشکلات را حل و فصل کنند.

دادستان کل کشور افزود: از سوی دیگر بخش خصوصی و کسانی که به نحوی در عامه مردم مرتبط با مسائل اقتصادی کشور هستند؛ روش و منش خودشان را باید به گونه‌ای ترسیم و تنظیم کنند که بتوانیم در جنگ اقتصادی با دشمن، توفیق یابیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه قطع وابستگی به اقتصاد دشمن قطعا یکی از راه‌حل‌های جهادی است؛ تصریح کرد: این امر حاصل نمی‌شود، مگر اینکه اقتصاد کشور متوجه به مسائل داخلی شود و مشکلات کشور از لحاظ اقتصادی در درون حل شود، در این صورت با رونق تولید می‌توان به مقابله با دشمن برخاست.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه تولید بتواند رونق پیدا کند و نیاز‌ها را در حوزههای کشاورزی، اقتصادی و سایر حوزه‌های مختلف که از شاخه‌های اقتصادی هستند رونق ببخشد؛ قطعا وابستگی کشور به خارج از کشور کاهش پیدا می‌یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 8فروردین 98، کد خبر: 6879760، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
0
مدیران غرب گرا روحیه جهادی چه میدونن چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین