پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
طی حکمی دکتر اميرحسين مقصودی به سمت مديرعامل شركت سامان داروی هشتم منصوب و جانشین مجید طبسی در این سمت شد.

شعار سال: شركت سامان داروی هشتم از شركت‌های فعال در حوزه بايوتكنولوژی و اولین و تنها توليدكننده فاكتور هشت نوتركيب انسانی در ايران است که بزرگترین کارخانه بایوتکنولوژی ایران را در مشهد دارد.



مقصودی تا پیش از این مدیرعاملی شرکت هامر نوین دارو تولید واقع در شهرک دارویی برکت را بر عهده داشت و معاونت تحقیق و توسعه شرکت سامان داروی هشتم نیز در کارنامه کاری او دیده می‌شود.

شرکت سامان داروی هشتم از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی است.

مقصودی دارای مدرک Phd گرايش بايوتكنولوژی و دارای مدرك DBA است.

این شرکت با داشتن امكانات كم‌نظير و با آخرين تكنولوژی روز دنيا در حال ثبت چند داروی منوكلونال آنتی بادی جهت ورود به بازار است.

تاریخچه سامان داروی هشتم
در آبان ماه ۱۳۸۷ شرکت سامان داروی هشتم با ماموریت تولید API تاسیس و پروژه تولید فاکتور هشت نوترکیب انسانی را تحت پوشش خود قرار داد و با سرمایه‌گذاری مناسب، ابتدا در مرکز رشد دانشکده داروسازی دانشگاه تهران این طرح از مرحله آزمایشگاهی به تولید نیمه صنعتی رسید که پس از طی آزمایشات مطالعه بالینی و اخذ پروانه در پایان سال ۱۳۹۴، فاکتور هشت نو ترکیب انسانی با نام تجاری سافاکتو وارد بازار شد و در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفت.

به موازات اقدامات فوق از سال ۱۳۸۹ عملیات ساخت سایت تولید صنعتی در محل پارک علم و فناوری خراسان رضوی در شهر مشهد آغاز شد. این مجموعه در پایان سال ۱۳۹۵ آماده بهره‌برداری شد و امکان تولید محصولات متنوع بیوتکنولوژی را دارا است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فانا، تاریخ 6 فروردین 98، کد مطلب: 17987: www.phana.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین