پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۱۷۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور تدابیر این سازمان برای اشتغال زنان معتاد بهبودیافته را تشریح کرد.

شعارسال:رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور تدابیر این سازمان برای اشتغال زنان معتاد بهبودیافته را تشریح کرد.

فرید براتی سده (رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور)  گفت: طرحی در محله‌های پرخطر با عنوان«طرح پیشگیری برای افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی خرد» داریم که در دست اجراست و منظور از نهادهای حمایتی خرد نیز موسسات خیریه است که ما با آنان همکاری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه موسسات خیریه خدمات خوبی در محله‌های پرخطر و پرآسیب ارائه می‌دهند، گفت: همچنین به آن‌ها اعلام کردیم زمانی که شما خدماتی ارائه می‌کنید، ما نیز دوره‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد را به خصوص برای زنان و فرزندانشان نیز برگزار کنیم که آنها پذیرفتند و در حال حاضر در ۴ استان اجرا می‌شود.

براتی سده در ادامه گفت: طرح پیشگیری برای جمعیت‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی خرد در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و شهرستان شهریار در تهران اجرا می‌شود.

رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در خصوص گسترش این طرح در دیگر شهرها گفت: بعد از اینکه مراحل آن انجام و منابع اعتباری آن تامین شد، در استان های دیگر تعمیم داده می‌شود.

رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در ادامه افزود: همچنین به زنان معتاد خدمات ارائه می‌شود و در مراکز سرپایی و اقامتی مورد حمایت می‌گیرند.

براتی سده درخصوص اشتغال زنان معتاد بعد از ترک گفت: برای اشتغال آنان نیز در حد مقدورات خود برنامه‌هایی داریم، آنان بعد از درمان تحت دوره‌های آموزشی با همکاری سازمان فنی حرفه ای قرار می‌گیرند، همچنین برای آنان دوره‌های آماده سازی شغلی درنظر گرفته شده و ما می‌توانیم آن‌ها را برای تسهیلات سازمان بهزیستی و اشتغال معرفی کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین طرح درمان کمک و ارتقای درمان غیردارویی با تاکید بر درمان‌های روان شناختی را در مراکز سرپایی داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار9 فروردین 98، کدخبر: 739871، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین