پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه کلیدی‌ترین رمز موفقیت حوزه نظامی انتخاب فرد اصلح است، گفت: شایسته‌سالاری یکی از اولویت‌های اصلی ما است.
شعار سال: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه کلیدی‌ترین رمز موفقیت حوزه نظامی انتخاب فرد اصلح است، گفت: شایسته‌سالاری یکی از اولویت‌های اصلی ما است.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالروز شهادت سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه سردار شهید حسین املاکی از فرماندهان شجاع و موفق دوران دفاع مقدس بود اظهار کرد: این شهید بزرگوار که مورد عنایت رهبر معظم انقلاب است نقش بسیار تأثیرگذاری در دوران دفاع مقدس داشت.

وی با بیان اینکه به مردم استان گیلان به خاطر داشتن چنین قهرمانان تبریک می‌گویم گفت: مردم‌ گیلان در فتنه ۸۸ یک روز قبل از ۹ دی وارد خیابان‌ها شدند و علیه فتنه اقدام و چشم آنان را کور کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه منشور گام دوم و سخنان نوروزی رهبری باید تبیین و کارشناسی شود افزود: بخشی از مشکلات کشور به خاطر بی‌توجهی به مسائل بوده و اگر به منشور گام دوم توجه و رهنمودهای آن کارشناسی و برنامه‌ریزی شود مشکلات قابل‌حل است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه رهبری به تولید علم و امنیت و ثبات کشور نمره ممتازی دادند، افزود: شعار سال یک دهه اخیر مقام معظم رهبری مربوط به مسئله اقتصاد است و همواره به این موضوع و حل مشکلات اقتصادی تأکید دارند و از وضعیت اقتصادی کشور راضی نیستند.

وی با بیان اینکه از لحاظ نعمات خدادادی ثروتمند هستیم، ولی هنوز هم در مسائل اقتصادی با مشکلاتی مواجهیم، افزود: ظرفیت‌های زیادی در کشور و حاشیه ایران قرار دارد که با توسعه و همکاری و تلاش بیشتر می‌توان از مشکلات عبور کرد و ظرفیت اشتغال و تولید و صادرات را افزایش داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به سیل چند روز گذشته در کشور بیان کرد: اگر سدهای چند سال اخیر بعد از انقلاب ساخته نمی‌شد، امروز استان‌ها و شهرهای زیادی با سیل اخیر به زیر آب می‌رفتند.

وی با بیان اینکه رهبری از رشد و پیشرفت حوزه نظامی و موشکی راضی هستند افزود: برای مردم همواره سؤال است که چرا در حوزه موشکی این‌قدر پیشرفت وجود داشته ولی در عرصه‌های دیگر چنین چیزی حس نمی‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه کلیدی‌ترین رمز موفقیت حوزه نظامی و موشکی در پیشرفت انتخاب فرد اصلح است، گفت: شایسته‌سالاری یکی از اولویت‌های اصلی در هوافضا است که افراد بر اساس تخصص و الگوی درست و در سر جای خود به‌کارگیری می‌شوند.

وی با اذعان به اینکه همه پیش‌نیازها و سرمایه‌ها در کشور وجود دارد بیان کرد: یکی دلایل عدم استفاده از ظرفیت کشور عدم شناخت درست از منابع کشور است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه رهبری جوانان را برای ورود به میادین بزرگ دعوت کرده است، عنوان کرد: شناسنامه مردم گیلان هشت هزار شهید هستند و باید امروز مردم استان گیلان تلاش کنند تا رونق تولیدشان در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته بیشتر باشد و ان‌شاءالله اثر آن را خواهیم دید.

سردار شهید حسین املاکی در روستای کولاک محله لنگرود متولد شد. وی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که در عملیات متعددی همچون والفجر ۱، والفجر ۴، والفجر ۶، والفجر ۸ و والفجر ۹ حضور داشت که آن موفقیت‌ها مرهون شجاعت، خلاقیت، توانمندی و خدمات این شهید والامقام و شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی در دوران دفاع مقدس دو بار مجروح شد که پس از بهبود نسبی دوباره به سمت جبهه‌های جنگ شتافت و به رزم ادامه داد تا اینکه در عملیات والفجر ۱۰ در حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی (بمباران شیمیایی) با وجود اینکه می‌دانست اگر ماسک صورت خود را دربیاورد دوام نخواهد آورد ماسکش را درآورد و به‌صورت بسیجی دیگری از نیروها و هم‌رزمانش بست و به‌این‌ترتیب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:10 فروردین 1398،کدخبر:370287،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
شایسته سالاری در جایی وجود داره که رقابت وجود داشته باشه نه رانت در دولتها متاسفانه رانت وجود داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین