پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
با توجه به توافق صورت گرفته بین مقامات ایران و عراق، هزینه صدور ویزای ایران برای عراقی‌ها حذف شد و از امروز ویزای ایران برای آن‌ها رایگان صادر می‌شود.
شعارسال: در سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به عراق ‌و با توجه به موافقت‌ مقامات دو کشور، مقرر شد هزینه ویزا‌ بین‌ ایران و عراق حذف شود که در ابتدا این پیشنهاد از سوی ایران مطرح شد؛ به طوری که روحانی از حذف هزینه ویزا برای سفر عراقی‌ها به ایران خبر داد.

پس از آن‌مقامات عراقی هم از این امر استقبال کرده و طی مکاتباتی در روزهای اخیر حذف هزینه ‌ویزای عراق برای ایرانیان ‌در کشور عراق مصوب شد. به گفته مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت حذف هزینه ویزای عراق هنوز اجرایی نشده است و با توجه به روند اداری پس از ابلاغ آن به سفارتخانه عراق در ایران صورت خواهد گرفت.

با این‌وجود با توجه به اهمیت اجرای حذف هزینه ویزا بین‌دو‌کشور و‌اجرای توافقات در تهران و بغداد، از امروز ۱۲ فروردین‌ماه هزینه ویزای ایران برای عراقی‌ها حذف شد و از این پس عراقی‌ها به صورت رایگان ویزای ایران را دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس، ویزای عراق برای ایرانیان نیز نهایت تا ۲۰ فروردین‌ماه حذف خواهد شد البته این امر به معنای لغو روادید بین‌دو‌کشور نیست بلکه تنها هزینه آن از زائران و‌مسافران اخذ نمی‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1398 ، کدخبر: 13980112000551 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
باید اساسا بدون ویزا بشه سفر کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین