پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۹۸۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
مسئول نهاد دانشگاهی دانشگاه تهران گفت: مرکز پیوند مهر را تاسیس کرده‌ایم که عمده فعالیت آن از سال ۹۸ آغاز می‌شود و وظیفه اصلی آن تعریف ازدواج به هنگام، منطقی و آسان برای جوانان است.
شعار سال : حجت الاسلام کرمی، مسئول نهاد دانشگاهی دانشگاه تهران  پیرامون فعالیت‌هایی که این نهاد در سال ۹۷ انجام داده است، گفت: محور فعالیت‌های نهاد در سال ۹۷ طبق توصیه رهبری اخلاق و معنویت بوده است و بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب یکی از موضوعات مهمی بوده است که در پایان سال ۹۷ نهاد رهبری خود را ملزم به انجام آن کرد.


وی ادامه داد: در سال ۹۷ به دلیل قرار گرفتن این سال در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی کل دانشگاه تجهیز و تهییج به برگزاری مراسم‌های مختلف در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب شد که خوشبختانه حدود ۱۰۵ برنامه فاخر در این دانشگاه اعم از برنامه‌های علمی، پژوهشی، تشکلی و مراسم‌ها و همایش‌های مختلف برگزار شد که در سطح یک دانشگاه تعداد این چنینی کم نظیر است.

کرمی گفت: موضوع مهمی که در سال ۹۸ به دنبال انجام آن هستیم و به گام دوم انقلاب نیز مربوط می‌شود باز می‌گردد به علم دینی که ما تصمیم داریم تا در سال ۹۸ این موضوع را به صورت جدی تعیین تکلیف کنیم. ما از چند سال گذشته در همان اوانی که بحث ۴۰ سالگی انقلاب را پیش می‌بردیم این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص سال ۹۸ وحدت حوزه و دانشگاه را در دستور کار قرار داده ایم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران تصریح کرد: در نظر داریم تا خلا‌ها و کمبود‌های سابق را جمع بندی کنیم به همین دلیل طبیعتا می‌بایستی کارگاه‌هایی را با حضور اساتیدی که در این موضوع می‌توانند مطالبی را ارائه کنند، داشته باشیم. خصوصا پیرامون توصیه اول مقام معظم رهبری درباره علم پژوهش که ایشان می‌فرمایند باید ارتباط بین علوم تجربی و علوم وحیانی مشخص شود و این دو با هم مرتبطند، اما جایگاه شان تعریف نشده است.

وی افزود: عمده این وظایف در سال ۹۸ برعهده دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان است. درباره ازدواج دانشجویی نیز در تلاش هستیم تا در سال ۹۸ رشد بیشتری را نسبت به سال ۹۷ در مسئله ازدواج دانشجویی داشته باشیم و به همین دلیل مرکز پیوند مهر را تاسیس کرده ایم که عمده فعالیت آن از سال ۹۸ آغاز می‌شود و وظیفه اصلی آن تعریف ازدواج به هنگام، منطقی و آسان برای جوانان است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:12فروردین 1398،کدخبر:753120،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
شما به فکر هزینه ها باشین جوانها خودشون بلدن کی و چه جوری ازدواج کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین