پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شمال کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیر حضوری از سوی کمیته امداد آغاز شد.

شعارسال: پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شمال کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیر حضوری از سوی کمیته امداد آغاز شد.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)؛ پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم ضروری سیل‌زدگان شمال کشور با عنوان «رفیق گلستان باشیم» راه‌اندازی شد.

در اطلاعیه‌ای که کمیته امداد امام خمینی منتشر کرده، آمده است که با اشاره به آغاز پویش #رفیق_گلستان_باشیم، انواع روش‌های حضوری و غیر حضوری برای جلب کمک‌های مردمی به منظور بازسازی منازل و تهیه لوازم ضروری سیل زدگان شمال کشور را اعلام کرد.

مردم نیک‌اندیش ایران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

همچنین تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شمال کشور هستند.

ار روز اول سال جدید دو استان گلستان و مازندران درگیر سیل شده اند که با حضور همه دستگاه های امدادی،سپاه ،ارتش و... سیل در حال مهار است و کمک رسانی به مردم گرفتار ادامه دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار :5 فروردین 1398 ، کدخبر:98010501139 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین