پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
استاندار کردستان گفت: اقدامات پیشگیرانه خوبی در چند روز اخیر انجام گرفت و خوشبختانه تا کنون خسارت جدی در سطح استان گزارش نشده است.

شعارسال: استاندار کردستان گفت: اقدامات پیشگیرانه خوبی در چند روز اخیر انجام گرفت و خوشبختانه تا کنون خسارت جدی در سطح استان گزارش نشده است.

 بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان کردستان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: خوشبختانه تاکنون خسارت جدی در سطح استان نداشته‌ایم و این نتیجه اقدامات پیشگیرانه تمامی دستگاه‌های ذیربط است و این روند باید در روزهای آینده ادامه پیدا کند.

استاندار کردستان گفت: از شهروندان کردستانی می‌خواهیم از نقاط و مسیرهای خطرآفرین دور شوند و منازل در معرض خطر سیلاب را تخلیه کنند.

وی افزود: برخی از مشکلات مربوط به غفلت و اقدامات غیرکارشناسی در گذشته است که در آینده باید تمامی مدیران دستگاه‌ها با دقت تمام کارهای فنی و زیربنایی را انجام دهند.

گفت: مرادنیا تمام دستگاه‌های ذیربط خسارت‌های احتمالی به زیرساخت‌ها و مردم را ارزیابی و برآورد کنند و در اسرع وقت برای جبران به ستاد بحران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کنند.

استاندار کردستان اظهار داشت: از اعضای ستاد مدیریت بحران استان و نیروهای مسلح برای حضور به موقع و مداوم و نیز بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات تقدیر و تشکر می‌کنم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار : 12فروردین 1398 ، کدخبر:www.borna.news ، 829057

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین