پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
مدیرکل مدیریت بحران قم با اشاره به این که سد کبار، امامزاده اسماعیل(ع) و سنجگان سرریز کرده است، خاطرنشان کرد: ظرفیت بندهایی که در بالادست رودخانه ها قرار دارد نیز پر است که جلوگیری از وقوع حوادث، نیازمند مراقبت ها و هوشیاری ساکنان این مناطق و نیروهای امدادی است.

شعارسال: مدیرکل مدیریت بحران قم با اشاره به این که سد کبار، امامزاده اسماعیل(ع) و سنجگان سرریز کرده است، خاطرنشان کرد: ظرفیت بندهایی که در بالادست رودخانه ها قرار دارد نیز پر است که جلوگیری از وقوع حوادث، نیازمند مراقبت ها و هوشیاری ساکنان این مناطق و نیروهای امدادی است.

محسن اوروجی با بیان این که بارش باران در سطح کل استان به صورت رگباری بوده شده است، گفتبا توجه به تصمیم گیری های اتخاذ شده در مدیریت بحران، ورودی های رودخانه قمرود مسدود و اتراق و تردد در مسیل ها ممنوع اعلام شده است.

به گفته وی، مسیر رودخانه قمرود تا زمانی که بارندگی ها و سیلاب تمام شود و از ایمنی بالادست رودخانه اطمینان حاصل نماییم، مجددا بازگشایی می شود.

وی با اشاره به این که سد کبار، امامزاده اسماعیل(ع) و سنجگان سرریز کرده است، خاطرنشان کرد: ظرفیت بندهایی که در بالادست رودخانه ها قرار دارد نیز پر است که جلوگیری از وقوع حوادث، نیازمند مراقبت ها و هوشیاری ساکنان این مناطق و نیروهای امدادی است.

اوروجی با بیان این که دستگاه های امدادی استان در آماده باش هستند، ادامه داد: مردم در صورت احساس خطر نیروهای امدادی را مطلع و هنگام عبور از مسیرهای سیل خیز، کنار رودخانه و مسیل ها نکات ایمنی را رعایت نمایند تا دچار آسیب نشوند.

وی با تاکید بر این که همشهریان باید از مسیر سیلاب دور شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال مه گرفتگی و لغزندگی محورها، رانندگان از سرقت و سبقت غیرمجاز خودداری نمایند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار : 12فروردین 1398 ، کدخبر:829042 www.borna.news،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
خداروشکر نعمت الهی باعث پرشدن سدها و جبران بخش عظیمی از کمبود اب شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین