پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
مدیر عامل استارت آپ ۳۶۰ درجه گفت: ما اولین استارت آپ اسکن و پرینت سه بعدی انسان در ایران هستیم که با اسکنر‌های ایرانی مجسمه سه بعدی اشخاص را می‌سازیم.

شعار سال: محمد دیانتی مدیر عامل استارت آپ «۳۶۰ درجه» با بیان اینکه ۳۶۰ درجه، اولین استارت آپ اسکن و پرینت سه بعدی انسان در ایران است، گفت: در این استارت‌آپ اسکنری طراحی و ساخته شده است که از جهات مختلف از فرد عکس می‌گیرد و آنگاه مدل سه بعدی شخص در نرم افزار، پرینت سه بعدی رنگی می‌شود.

دیانتی با بیان اینکه تمام قطعات و طراحی‌های این اسکنر جز دوربین ساخت ایران است، عنوان کرد: این استارت آپ اولین شرکت سازنده اسکنر در ایران است که با ۶۰ دوربین و عکسبرداری همزمان در یک صدم ثانیه، انسان را به صورت ۳۶۰ درجه اسکن می کند. این اسکنر می تواند در حالت پرش اشخاص نیز عکسبرداری کند و فرآیند سه بعدی سازی را انجام دهد.

مدیرعامل استارت آپ «۳۶۰ درجه» در خصوص انگیزه راه اندازی چنین فعالیتی ادامه داد: از آنجایی که تخصص اسکن سه بعدی را داشتیم، تصمیم گرفتیم آن را به عنوان یک کار تجاری پیاده سازی و ضمن اشتغالزایی، خدمتی نوین را برای بهره‌مندی تمام مردم ایران فراهم کنیم. این مجموعه تاکنون توانسته برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کند.

وی با اشاره به استقبال کاربران از این استارت‌آپ بیان کرد: با توجه به اینکه برای محصولات این استارت آپ تبلیغاتی صورت نگرفته، اما با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است البته نیاز به برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی وجود دارد که به دلیل هزینه‌بر بودن تاکنون انجام نشده است.

دیانتی اظهار داشت: قیمت بالای مواد اولیه پرینت سه بعدی، در حال حاضر بزرگترین مشکل ۳۶۰ درجه است که هزینه‌های ساخت هر مجسمه سه بعدی برای مشتری را افزایش می‌دهد، درواقع مواد اولیه این کار تولید داخلی ندارد و واردات و هزینه آن برای ما به یک چالش تبدیل شده است.

مدیر عامل استارت آپ ۳۶۰ درجه با اشاره به برنامه در نظر گرفته شده برای آینده این استارت آپ ادامه داد: علیرغم آنکه تاکنون توانسته ایم فعالیت‌های خود را مطابق با اهداف و برنامه‌ها پیش بریم، اما در نظر داریم که برای آینده حداقل روزانه یک مشتری داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 10 فروردین 98، کد مطلب: 751346: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین