پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
در پی انتشار نامساعد بودن وضعیت جسمی علامه حسن‌زاده آملی در شبکه‌های مجازی یکی از بستگان وی حال ایشان را مساعد اعلام کرد. وی گفت: نامساعد بودن علامه در پی انتشار آن در شبکه‌های مجازی صحت ندارد و این خبر به نوروز سال گذشته برمی‌گردد. اکنون علامه در منزل خود در شهر آمل به سر می‌برند و تابستان نیز به ییلاق تشریف می‌برند.
شعار سال : در پی انتشار نامساعد بودن وضعیت جسمی علامه حسن‌زاده آملی در شبکه‌های مجازی یکی از بستگان وی حال ایشان را مساعد اعلام کرد. وی گفت: نامساعد بودن علامه در پی انتشار آن در شبکه‌های مجازی صحت ندارد و این خبر به نوروز سال گذشته برمی‌گردد. اکنون علامه در منزل خود در شهر آمل به سر می‌برند و تابستان نیز به ییلاق تشریف می‌برند.


در پی انتشار نامساعد بودن وضعیت جسمی علامه حسن‌زاده آملی در شبکه‌های مجازی یکی از بستگان وی حال ایشان را مساعد اعلام کرد.

یکی از بستگان علامه حسن‌زاده آملی از مساعد بودن وضعیت جسمی علامه خبر داد و گفت: اکنون وی در هیچ بیمارستانی بستری نیستند.

وی افزود: نامساعد بودن علامه در پی انتشار آن در شبکه‌های مجازی صحت ندارد و این خبر به نوروز سال گذشته برمی‌گردد. اکنون علامه در منزل خود در شهر آمل به سر می‌برند و تابستان نیز به ییلاق تشریف می‌برند.

علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی سال ۱۳۰۷ در روستای کوهستانی ایرا از بخش لاریجان آمل دیده به جهان گشود.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی الف،تاریخ انتشار:13فروردین 1398،کدخبر:468373،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین