پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: از ابتدای نوروز ۶۲ نفر به دلیل وقوع سیل جان خود را از دست داده‌اند.
شعار سال :رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: از ابتدای نوروز ۶۲ نفر به دلیل وقوع سیل جان خود را از دست داده‌اند.


احمد شجاعی رئیس پزشکی قانونی کشور در ارتباط با آخرین آمار کشته‌های ناشی از سیل در کشور، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از ابتدای نوروز ۶۲ نفر به دلیل این حادثه در استان‌های مختلف جان خود را از دست داده که همه این افراد شناسایی و تشخیص هویت شده‌اند.

وی افزود: استان فارس با ۲۱ کشته و لرستان با ۱۴ کشته در صدر آمار فوتی‌های ناشی از سیل بوده است. همچنین ۳ نفر در خراسان شمالی، ۸ نفر در گلستان، ۵ نفر در مازندران و ۵ نفر در همدان به دلیل سیل جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس پزشک قانونی کشور خاطرنشان کرد: همچنین یک نفر در خوزستان، یک نفر در کرمانشاه، یک نفر در سمنان، ۲ نفر در کهگیلویه و بویراحمد و یک نفر نیز در خراسان رضوی بر اثر سیل جان باختند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار:14فروردین 1398،کدخبر:13980114000492،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین