پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگوی تلفنی با سرلشکر باقری وضعیت پلدختر را شرح داده و گفته دولتی ها جرات نمیکنند به منطقه نزدیک شوند و مردم از وضعیت عاصی شده‌اند.وی بیان کرد: تمام برق روستا‌های پلدختر قطع است، مشکلات زیاد است و مدیریت وجود ندارد. مردم پلدختر وضع بسیار اسفباری دارند و وضیعت در روستا‌ها و شهر پلدختر بسیار نامناسب است، مردم عاصی و ناراحت هستند، اما به ما می‌گفتند شما پاسدار هستید و احترام می‌گذاشتند.

شعار  سال : سردار محمد پاکپور عصر امروز بعد از بازگشت از شهر سیل‌زده پلدختر در فرودگاه خرم‌آباد در تماس تلفنی با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: پتو و لوازم گرمایشی در شهر پلدختر وجود ندارد، حدود سه روز است که برای تخلیه منازل در پی وقوع سیلاب اطلاع‌رسانی شده، اما هیچ‌گونه مقدماتی برای این کار انجام نشده است.

وی افزود: در حال حاضر همه جا را آب برده، مردم راه ارتباطی ندارند، تنها جاده گاز بازگشایی شده و امکان تردد به‌صورت اندک وجود دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: جاده بسیاری از روستا‌ها از بین رفته و تنها از طریق بالگرد امکان تأمین آذوقه مردم وجود دارد، برق منازلی از شهر پلدختر که دچار آب‌گرفتگی شده را قطع کرده‌اند.

وی بیان کرد: تمام برق روستا‌های پلدختر قطع است، مشکلات زیاد است و مدیریت وجود ندارد. مردم پلدختر وضع بسیار اسفباری دارند و وضیعت در روستا‌ها و شهر پلدختر بسیار نامناسب است، مردم عاصی و ناراحت هستند، اما به ما می‌گفتند شما پاسدار هستید و احترام می‌گذاشتند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان را در پلدختر مستقر و پلدختر را به چهار قسمت و چهار فرمانده تقسیم‌بندی کرده‌ایم، در حال حاضر در خرم‌آباد هستم تا بسیجیان را برای توزیع اقلام امدادی به پلدختر اعزام کنیم.

پاکپور اظهار داشت: یک مکانی را مشخص کردیم که اقلام امدادی را دپو و سپس میان مردم سیل‌زده پلدختر توزیع خواهیم کرد؛ هم‌چنین افراد و مسئولانی را برای روستا‌های پلدختر و پیگیری وضعیت این مناطق تعیین خواهیم کرد.


تعداد بازدید : 4


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد 24 تاریخ انتشار 13 فروردین 98، کد خبر: 169998، www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین