پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه ما به صورت جدی پیگیر موضوع مرز در مجلس هستیم گفت: به همه مسئولان نظام هم این مسئله را مطرح کردیم و خواستار پیش بینی یک بودجه پایدار برای تامین امنیت و توسعه مرز شدیم.

شعارسال:رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه ما به صورت جدی پیگیر موضوع مرز در مجلس هستیم گفت: به همه مسئولان نظام هم این مسئله را مطرح کردیم و خواستار پیش بینی یک بودجه پایدار برای تامین امنیت و توسعه مرز شدیم.

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، در خصوص اولویت مجلس در سال 98، اظهار داشت: موضوع اقتصاد و توجه به مرز باید سال جدید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مجلس باید در جهت تسهیل شرایط اقتصادی گام بردارد، افزود: متاسفانه در حال حاضر شرایط اقتصادی بخش خصوصی مساعد نیست و دستگاه های مسئول باید شرایطی را در بخش خصوصی فراهم کنند که زمینه برای فضای کسب و کار تسهیل یابد.

نماینده مردم اسلام آباد با بیان اینکه مهمترین موضوع در کمیسیون امنیت ملی مرز است، تصریح کرد: به ویژه در بحث بودجه سال 98 توجه به مرز آنطور که باید صورت نگرفت و به نوعی نسبت به این موضوع کم توجهی شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: بی توجهی به مرزهای کشور موجب می شود که اتفاقات فاجعه باری مانند شهادت مرزبانان عزیز صورت گیرد.

فلاحت پیشه این قبیل اتفاقات ناگوار را ناشی از کم توجهی مسئولان به مرز و امنیت و تجهیزات مرزبانان تلقی کرد.

وی با بیان اینکه ما به صورت جدی پیگیر این موضوع در مجلس هستیم، یادآور شد: به همه مسئولان نظام هم این مسئله را مطرح کردیم و خواستار پیش بینی یک بودجه پایدار برای تامین امنیت و توسعه مرز شدیم.

نماینده مردم اسلام آباد در خصوص عملکرد مجلس در سال 97 خاطرنشان کرد: باید عملکرد مجلس را از کسانی که بیرون از مجلس هستند پرسید اما به نظرم مجلس متوسط عمل کرد اما در مباحث مربوط به کمیسیون امنیت جنبه های مغفول مانده ای مانند حوزه امنیت داخلی، امنیت سرمایه گذاری، امنیت مرزی و ... در دستور کار قرار گرفت که در مجموع قابل دفاع بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار14فروردین 98، کدخبر: 752194،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین