پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
چگونه پمپئو، وزیر خارجه یکی از بلاخیز ترین کشورهای جهان با کارنامه‌ای وحشتناک از مرگ و میر افراد در سوانح طبیعی میتواند انگشت اتهام روی ایران بگیرد؟

شعار سال: «علی علیزاده» در کانال تلگرامی خود با ارایه آماری از مرگ و میر در سوانح طبیعی آمریکا به اظهارات پمپئو پاسخ داد.


بی‌بی‌سی فارسی: پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفته "سوء مدیریت حکومت ایران در برنامه‌ریزی شهری و عدم آمادگی برای شرایط اضطراری" باعث فاجعه سیل شده.


سی‌ان‌ان: از ورود ترامپ به کاخ سفید تا امروز حداقل سه هزار و صد و بیست و یک نفر در سه تندباد ایرما، هاروی و ماریا کشته و صدو شصت و پنج میلیارد دلار معادل صادرات پنج سال نفت ایران (براساس محاسبات فروش سال نود و هشت) خسارت به آمریکا وارد شده

تندباد هاروی بیست و شش مرداد تا ده شهریور نود و شش: شصت و هشت کشته و صدو بیست و پنج میلیارد دلار خسارت

تندباد ایرما هشتم تا بیست و یکم شهریور نود و شش: چهل و هفت کشته و پنجاه میلیارد دلار خسارت.

تندباد ماریا بیست و پنج شهریو تا هشتم مهر نود و شش: سی و یک کشته در دومینیکا و دو هزار و نهصد و هفتاد و پنج کشته در پورتوریکو (گزارشی اکادمیک عدد را حتی چهار هزار و ششصد و چهل و پنج دانسته‌). خسارت نود میلیارد دلار.

سوال: چگونه پمپئو، وزیر خارجه یکی از بلاخیز ترین کشورهای جهان با کارنامه‌ای وحشتناک از مرگ و میر افراد در سوانح طبیعی میتواند انگشت اتهام روی ایران بگیرد؟

جواب: با کمک لشکری از سربازان و حقوق بگیران رسانه‌ای و سایبری. از مسیح علی نژاد تا کارمندان صدای آمریکا و رادیو فردا.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز، تاریخ 14 فروردین 98، کد مطلب: 599888: www.bultannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین