پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
استاندار ایلام گفت: با توجه به قابلیت های صنعتی و منابع غنی انرژی آینده این استان به سمت صنعتی شدن پیش می رود.
شعار سال: از روابط عمومی استانداری، محمدرضا مروارید در بازدید از کارگاه آموزشی حفاظت در برابر اشعه ایکس و گاما اظهار کرد: دانش و کار فنی یک فرصت ویژه برای شغل پایدار و معیشت دائمی است که برگزاری این دوره های آموزشی و سرمایه گزاری در این حوزه پلی برای توسعه دانش فنی و ایجاد اشتغال در استان است.

وی افزود: آنچه که از منابع نفت و گاز استان و قابلیت های صنعتی مشخص شده تنها بخش کوچکی از منابعی است که در استان وجود دارد.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه امروزه کشوره ها بیش از هر دوره ای به انرژی هسته ای نیاز دارند، تاکید کرد: بعد از توافق هسته ای و تصویب برجام حقانیت صلح آمیز بودن انرژی هسته ای ایران بر همه ثابت شد که در دوره پسا تحریم ها فضا برای مانور ایران در عرصه های علمی، سیاسی ، اقتصادی و تجاری بین المللی فراهم می آورد.
مروارید به برگزاری دوره آموزشی تخصصی حفاظت در برابر اشعه ایکس و گاما در استان اشاره کرد و یادآور شد: استان به نیروهای ماهر و متخصص بومی نیازمند است که قشر تحصیل کرده باید در این فرآیند تخصص لازم را بدست آورده تا در آینده جذب صنایع استان شوند.
وی اضافه کرد: امروز جوانان ما باید با طی کردن مرزهای دانش، سطح علمی کشور و خود را ارتقا دهند و دانش را در سطوح ملی و استانی بومی کنند تا در هر کار و صنعتی متخصص بومی بکار گیری و وضعیت اشتغال استان ها ساماندهی شود.
وی دوران پسا تحریم ایران و ایلام را بسیار درخشان دانست و گفت: در آینده ای نه چندان دور و با رشد سرمایه گذاری در استان شاهد توسعه و رشد صنعتی و اقتصادی ایلام خواهیم بود.
مروارید ادامه داد: استان ایلام با دارا بودن منابع غنی نفت و گاز و صنعت پتروشیمی آینده ای روشن را در توسعه صنعتی پیش رو دارد که باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن برای توسعه بهره برد.
وی گفت: با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های استان در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی این امکان وجود دارد که در صورت توجه مدیران در سطوح ملی انتظار تبدیل شدن ایلام به قطب انرژی کشور را داشت.
این کارگاه آموزشی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکز فنی حرفه ایی و شرکت چشمه پرتو پارسیان برگزار شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار6 آبان 1394،کد مطلب81815439 (4952534) www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین