پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
« ینیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به چهار کشور آفریقائی خواستار درخواست اطلاعات شخصی رئیسان جمهوری این کشورها از جمله طنزهائی که در باره آنها رایج است، شد.

شعار سال: روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت افزود: نتانیاهو که قرار است به زودی به همراه« ساره» همسرش به کشورهای آفریقائی سفر کند از وزارت خارجه اسرائیل خواسته تا در کشورهای میزبان، دو آرایشگر و گریمور مرد و زن ماهر اما غربی برای خودش و زنش پیدا کنند.

در چارچوب اقدامات مقدماتی سفر، شورای امنیت ملی وابسته به دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با ارسال نامه الکترونیک به مسئولان مرتبط با برنامه های سفر، تحقق پاره ای از درخواست های نتانیاهو را مورد تاکید قرار داده است.

در بخشی از این نامه الکترونیک از سفارتخانه رژیم صهیونیستی در کشورهای آفریقائی میزبان خواسته شده تا گزارشی از اطلاعات خاص از روابط شخصی و طنزهای رایج در باره مقاماتی که قرار است با نتانیاهو ملاقات کنند به ویژه رئیسان جمهوری این کشورها جمع آوری و ارسال شود.

دفتر نتانیاهو در باره درخواست از سفارتخانه ها برای استخدام آرایشگر و گریمورغربی مرد و زن در کشورهای آفریقائی میزبان برای نتانیاهو و زنش توضیح داد: سفارتخانه اسرائیل در اتیوپی اعلام کرد که این کشور با بحران نیروی انسانی مواجه است، برای همین هم کارمند دفتر نتانیاهو از وی سوال کرده است آیا می توان از نیروهای حرفه ای غربی استفاده کرد؟

نتانیاهو قرار است در ابتدای ماه آینده میلادی در سفری پنج روزه به آفریقا از کشورهای اوگاندا، رواندا، کنیا و اتیوپی دیدار کند و در پایان در مراسم چهلمین سالروز مرگ برادر خود «یونی» در فرودگاه قدیمی اوگاندا شرکت کند.

برادرنتانیاهو در سال 1976 میلادی در فرودگاه قدیم عنیتیبه (اوگاندا) به قتل رسیده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم در گزارشی فاش کرد که در سفر سال گذشته نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل حدود 1600 دلار برای اصلاح موی سر او هزینه شده است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: 1750 دلار نیز به گریمور برای آرایش و گریم کردن نتانیاهو پرداخت شد و هزینه مشروبات الکلی نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم بیش از 64 دلار بوده است.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28 خرداد 1395، کد مطلب: 82115439 (5391947):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین