پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰
فروردین، ‌ماه شروع‌‌های تازه است؛ زمانی برای منظم شدن، زمانی برای جمع کردن تکه‌های از هم پاشیده زندگی‌مان در سال قبل. امروز هم شنبه است، همان شنبه نحس اول سال و بی‌هیچ بهانه‌ای، همه‌‌چیز مهیاست برای آنکه کنترل همه‌‌چیز را بالاخره به‌دست بگیریم. اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، بهتر است یک نگاه دقیق‌تر به گوشی موبایل‌تان بیندازید. بهترین نقطه برای شروع همان‌جاست. اگر نمی‌دانید چطور، در ادامه به شما چند اپلیکیشن را معرفی می‌کنیم تا زندگی‌تان را در سال 98 آسان‌تر کنید.

شعار سال: اورنوت یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری است که پادشاه خلاقیت است. شما هم می‌توانید به‌تنهایی از آن استفاده کنید و هم با تیمی که با آنها در حال انجام پروژه‌ای هستید. می‌توانید لیست انجام کارهایتان و یادآورها را در آن نگه‌دارید و آرشیو کنید. می‌توانید عکس‌ها یا صفحات اینترنتی را که می‌خواهید بعداً دوباره نگاه کنید در آن نگه‌دارید و به راحتی در زمان نیاز آنها را پیدا کنید. این اپلیکیشن همه‌‌چیز را به‌خاطر می‌سپارد و روش نگهداری محفوظات را برای همیشه تغییر می‌دهد.

واندرلیست (Wunderlist)

آیا وقتی از سر کار برمی‌گردید باید، از تره‌بار خرید کنید؟ از اپلیکیشن واندرلیست استفاده کنید تا به شما یادآوری کند که در زمان خروج از محل کار در مغازه توقف کنید. در این اپلیکیشن ساعت‌ها و تاریخ‌ها قابل ردیابی است و با زنگ هشدار درباره آنها به شما یادآوری می‌شود. همچنین می‌توانید برای کارها و قرارهایتان دسته‌بندی نیز داشته باشید. از کارهای کوچک تا پروژه‌های بزرگ کاری در آن قابل مدیریت است و با استفاده از آن، مهلت پایان انجام هیچ کاری از دست نمی‌رود.

پاکت (Pocket)

مقاله‌ای یافته‌اید که برای خواندن آن وقت ندارید؟ آن را پاکت کنید. پاکت یک نرم‌افزار است روی کامپیوتر که اپلیکیشن مربوط به آن را می‌توانید در گوشی موبایلتان هم نصب ‌کنید. این اپلیکیشن با نرم‌افزار سینک می‌شود. وقتی یک عکس یا ویدئو یا یک مقاله را پاکت می‌کنید، در واقع بعدا می‌توانید آن را به‌صورت آفلاین و بدون اینترنت در گوشی موبایلتان ببینید. همه‌‌چیز هم در این نرم‌افزار قابل دسته‌بندی است تا بعداً به راحتی هر چه خواستید پیدا شود.

اسمارتر تایم (Smarter Time)

برای اینکه زندگی‌تان را منظم‌تر کنید باید بدانید زمان خود را چطور می‌گذرانید. اسمارتر تایم به شما کمک می‌کند، این کار را انجام دهید. حتی می‌تواند فعالیت‌های شما را به‌صورت اتوماتیک ردیابی کند. حتی تلاش می‌کند زمان‌های خالی روز شما را شناسایی و آنها را براساس عاد‌ت‌های قبلی و اطلاعاتی که گوشی موبایل شما به او می‌دهد، پر کند (به‌عنوان مثال سرعت در حرکت گوشی شما نشانه آن است که دویده‌اید).

این اپ به شما می‌گوید چه اپلیکیشن‌های دیگری وقت شما را تلف می‌کنند و بیش از اندازه روی آنها زمان گذاشته‌اید. بعد اگر دلتان بخواهد در برنامه‌های روزانه‌تان یک تعادل ایجاد کنید، می‌توانید در اسمارترتایم هدف‌گذاری کنید و این اپ به شما کمک می‌کند وقت‌تان را برای رسیدن به اهداف، درست صرف کنید.

مای فیتنس پل (My Fitness Pal)

اگر می‌خواهید وزن خود را کم کنید یا اینکه تمرکز بیشتری روی بدنتان داشته باشید این اپلیکیشن به کارتان می‌آید. در این اپلیکیشن یک پایگاه کامل از غذاها و اطلاعات تغذیه‌‌ای آنها وجود دارد. حتی می‌توانید دستور غذاهای خودتان را وارد کنید تا بدانید غذاهایی که می‌خورید چه میزان کالری دارند، ورزش‌هایی که دوست دارید را به آن بیفزایید و برای رسیدن به یک بدن ایده‌آل و سالم هدف‌گذاری کنید.

این اپلیکیشن برای رسیدن به سلامت بدنی به شما کمک می‌کند.

اکسپنسیفای (Expensify)

اینکه بدانیم در طول روز چقدر خرج می‌کنیم و دنبال‌کردن میزان خرج و مخارجمان یکی از آزاردهنده ترین و البته ضروری‌ترین کارهای زندگی است.

شما هر رسیدی که از مغازه یا دستگاه عابربانک یا خودپرداز دریافت می‌کنید، با دوربین گوشی اسکن و بعد در اپلیکیشن بارگذاری می‌کنید.

اپلیکیشن تمام اطلاعات مربوط به مخارج را جمع‌‌آوری و ذخیره می‌کند. اینگونه دیگر میزان هزینه‌‌هایتان از دست‌تان درنمی‌رود.

کمدا (Komoda)

درست است که از زمان خانه‌تکانی دیگر خیلی گذشته است. اما اگر در خانه‌تکانی سال قبل دلتان نیامد خیلی از لباس‌هایتان را از کمد خارج کنید، هنوز هم برای نظم دادن به خانه و کمد لباس‌هایتان دیر نیست. کمدا یک اپلیکیشن ایرانی است که به شما کمک می‌کند لباس‌‌های در حد نو یا کاملاً نو را که به هر دلیلی از آنها استفاده نمی‌کنید برای فروش با قیمتی مناسب در اپلیکیشن بگذارید. نظم دادن به کمد لباس‌ها و کم کردن زائدات بدون شک یکی از بهترین حس‌های دنیا را خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری تاریخ انتشار 17فروردین 98، کد خبر: 51307، www.newspaper.hamshahri.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین