پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: آموزش رانندگان این شرکت طی سال 94 موجب شد تا علاوه بر اعتلای سطح دانش همکاران، ضریب ایمنی بهبود و آمار تصادفات کاهش پیدا کند.

شعار سال:

به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، پیمان سنندجی تصریح کرد: در سال گذشته نزدیک به 800 نفر از رانندگان اتوبوس دوره های تکمیلی و ضمن خدمت را با موفقیت طی کردند که افزایش دانش فنی و علمی کاهش 12 درصدی تصادفات فوتی و 21 درصدی تصادفات خسارتی نسبت به سال 93 بوده است.
سنندجی افزود: تعداد تصادف جرحی تفاوت محسوسی نکرده است ولی در سال گذشته هفت مورد تصادف منجر به فوت داشته ایم که ناشی از برخورد اتوبوس با عابران پیاده یا راکبان موتورسوار بوده است.
وی از شهروندان درخواست کرد از ورود به مسیرهای ویژه اتوبوسهای تندرو خودداری کرده و شهروندان از پل های غیرهم سطح یا نقاط خط کشی شده عبور کنند همچنین تردد غیر مجاز وسایل نقلیه در خطوط تندرو(BRT) به ویژه موتورسواران می تواند زمینه و بستر تصادفات را فراهم کند.
سنندجی خاطر نشان کرد: علاوه بر توجه مخصوص به امر آموزش رانندگان، نصب سیستم های هوشمند کنترل سرعت و برخورد با تخلفات حادثه ساز وسیله راهور و عوامل نظارتی شرکت واحد در کاهش تصادفات تأثیر به سزایی داشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 28 خرداد 95 ، کد مطلب:82115572: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین