پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۷۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: تصرف حریم‌ها رودخانه‌ها سبب شده تا طبیعت انتقام خود را از تجاوزهای انجام‌ شده بگیرد و حریم رودخانه‌ها در برخی از روستاهای استان نابود شده است.اروجی با اشاره به رضایت وزارت کشور از شکل و نحوه مدیریت بحران در استان قم عنوان کرد: در گزارش وزارت کشور از عملکرد مدیریت بحران استان قم در روزهای بارانی و سیلابی قدردانی به‌عمل‌ آمده است. قم یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور در کنترل و مهار سیلاب بوده است.

شعار سال: محسن اروجی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بخشی از امکانات مدیریت بحران برای امدادرسانی به استان لرستان ارسال‌ شده است.

وی با ابراز خرسندی از شکل مدیریت بحران در استان قم افزود: با هم‌افزایی و هماهنگی‌های انجام‌ شده مشکلی از نظر مدیریت و کنترل بحران در استان قم اتفاق نیفتاده است. مدیریت یکپارچه در مدیریت بحران استان قم به نحو شایسته‌ای به مرحله اجرایی رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: با لغو مرخصی مدیران دولتی در روزهای بارانی و ایام عید نوروز مدیریت قابل‌توجهی در استان قم اتفاق افتاد، در روزهای اخیر تمام رودخانه‌های استان سیلابی شده بود که در صورت عدم هماهنگی و توجه می‌توانست خسارت‌های زیادی را به‌ویژه در روستاهای استان به وجود بیاورد.

اروجی با اشاره به رضایت وزارت کشور از شکل و نحوه مدیریت بحران در استان قم عنوان کرد: در گزارش وزارت کشور از عملکرد مدیریت بحران استان قم در روزهای بارانی و سیلابی قدردانی به‌عمل‌ آمده است. قم یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور در کنترل و مهار سیلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از 12 فروردین‌ماه امسال بیش از 100 خودروی سبک و سنگین امدادرسانی به استان‌های درگیر سیل ارسال‌ شده است و مدیران چند دستگاه استانی برای امدادرسانی بهتر به شهرستان‌های مختلف استان لرستان اعزام‌ شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم نابودی حریم رودخانه‌ها را علت اصلی سیلاب‌های اخیر دانست و تأکید کرد: تصرف حریم‌های رودخانه‌ها سبب شده تا طبیعت انتقام خود را از تجاوزهای انجام‌ شده بگیرد و چهره قهرآمیز خود را نشان دهد، حریم رودخانه‌ها در برخی از روستاهای استان نابود شده است.

اروجی با انتقاد از مدیریت غیرکارشناسی مجموعه سابق مدیریت شهری قم اضافه کرد: مجموعه سابق مدیریت شهری قم در زمینه بروز سیل در رودخانه قم اشتباه کرده و زمینه‌های بروز این بلای طبیعی را به دلیل از بین بردن حریم رودخانه بسترسازی کرده است.

وی ادامه داد: از آنجایی‌که استان قم در پایین حوزه بزرگ آبخیز قمرود قرار گرفته است در صورتی‌ که حجم بارندگی در این حوزه آبخیز انجام شود دقیقاً اتفاق استان خوزستان در قم تکرار می‌شود. این دو استان هر دو در پایین‌دست دو حوزه بزرگ آبخیز قرار گرفته‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 18 فروردین 98، کد خبر: 1982830، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
باز خدا رو شکر رودخانه داخل شهر رو عریض ساختند وگرنه معلوم نبود چند نفر رو آب ببره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین