پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۹۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: منویات رهبری معظم بلاشک الگوی کار و فعالیت ما در سال جدید قرار خواهد گرفت.

شعار سال: حسین نصیرزاده با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «رونق تولید» گفت: منویات رهبری معظم بلاشک الگوی کار و فعالیت مادر سال جدید قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه هرآنچه که در راستای توان‌بخشی و رونق تولیدباشد در اقدامات و برنامه‌ریزی‌های آتی خود خواهد داشت.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکهمرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ویژه‌ای در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم دارد،‌ افزود: رویکرد ویژهمرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه در راستای تحقق سند راهبردی گام دوم بوده و به همین منظور تقویت رونق علمی، رونق اقتصادی و پرورش اندیشه‌های مولد در دستور کار این مرکز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدفمرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تحقق فرمایشات و مطالبات رهبری در مورد دانشگاهیان است که در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 18 فروردین 98، کد مطلب: 371451: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین