پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵
با اعلام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، در سال رونق تولید در هرمرکز آموزش علمی کاربردی یک کسب و کار نوپا ایجاد می شود.

شعارسال: دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در دیدار نوروزی خود با کارکنان که در سالن 9 دی سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، از ایجاد یک مرکز کسب و کار نوپا (استارت آپ) در هر مرکز علمی کاربردی خبر داد.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبریک سال نو و تشکر از اقدامات مهم و اثربخش سال گذشته، بر ماموریت گرایی و ایجاد محیط کار واقعی و برگزاری آزمون های متمرکز تاکید کرد و گفت: ادامه برنامه های سال گذشته در دستور کار سال 98 با قوت ادامه خواهد داشت.

وی ضمن ابراز همدری با سیل زدگان، به مشارکت جدی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بازسازی مناطق زده با تمام قوت در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه دکتر محمدحسین امید با اشاره به شعار سال (رونق تولید)، تولید را مهمترین راهکار برون رفت مشکلات اقتصادی پیش رو برشمرد وگفت: با توجه به ماموریت گرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف مهارت آموزی و آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در هر مرکز علمی کاربردی ضمن توسعه شبکه نوآوری در مراکز آموزشی، یک مرکز کسب و کار نوپا (استارت آپ) ایجاد خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:18فروردین1398 ، کدخبر: 831070: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین