پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
معاون وزیر بهداشت گفت: با بودجه‌ای که برای بخش سلامت تصویب شد سال آرامی را پیش رو خواهیم داشت، ولی با وجود افزایش خدمات مسکن و خوراک، مردم عموما دریافت خدمات آموزشی، فرهنگی و سلامت را کاهش می‌دهند و ممکن است مردم اصلا از خدمات سلامت استفاده نکنند.

شعار سال: ایرج حریرچی روز یکشنبه درباره محدودیت منابع در حوزه سلامت افزود: در یک سال و نیم اخیر، برای اولین بار تورم حوزه سلامت از تورم عمومی کشور پایین‌تر آمده و تعرفه‌هایی که دولت امسال در نظر گرفت، برای نخستین بار تا 10درصد برای بخش دولتی دولت و 13درصد برای بخش خصوصی رشد یافت.
در سایر کشورها نیز حوزه سلامت با محدودیت‌های بودجه‌ای مثل سایر حوزه‌ها مواجه است. ما باید کارایی و بهره وری داخل نظام سلامت را افزایش دهیم تا بتوانیم از محل منابع موجود، خدمات سلامت بیشتری را ارائه دهیم.
وی بیان کرد: حریرچی گفت: همان طور که وزیر بهداشت تاکید کرد با توجه به مشکلات اقتصادی باید فعالیت‌های مان را ادامه دهیم و به گونه‌ای مدیریت کنیم که در ارائه خدمات سلامت اختلالی ایجاد نشود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 18 فروردین 98، کد مطلب: 83268290: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین