پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۱۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
استاندار همدان با تأکید براینکه آمریکا منشأ تروریست است، گفت: اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی باعث افزایش وحدت و انسجام مردم می‌شود.
شعار سال : استاندار همدان با تأکید براینکه آمریکا منشأ تروریست است، گفت: اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی باعث افزایش وحدت و انسجام مردم می‌شود.

سید سعید شاهرخی اظهارکرد: آمریکا خود منشأ تروریست و ‌به وجود آورنده داعش بوده و برای همه دنیا شناخته شده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز برای همه شناخته شده است، یادآور شد: سپاه همواره در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع از مظلومان فعالیت کرده است و این اقدام آمریکا باعث شده عشق و علاقه مردم نسبت به سپاه بیش از پیش  بالا برود.

شاهرخی با تأکید براینکه اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی به دلیل سرپوش گذاشتن بر جنایات خود بوده است، ادامه داد: آمریکا یقیناً توسط مظلومان و آزادگان محکوم است.

گفتنی است؛ در این راستا بیانیه‌ای توسط استاندار همدان صادر شده است که  متن این بیانیه به شرح زیر است؛

یا اباعبدالله(ع)

اقدام خصمانه آمریکا برخلاف کنوانسیون های بین المللی در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی در سالروز میلاد حضرت اباعبدالله (ع)الگوی آزادگی و جوانمردی ؛ به عنوان لکه سیاه دیگری در کارنامه دولتمردان آمریکا نزدملت ایران ماندگار می شود و این دشمنی ها در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی تأثیری نخواهد گذاشت.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار:20 فروردین 1398،کدخبر:98012007456،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین