پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۲۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
برخی افراد در اجتماع به حدی دچار فقر شخصیتی هستند که حتی در مواقع بحرانی هم فقط به فکر سوء استفاده از شرایط به نفع خودشان و حتی به قیمت آسیب به دیگران هستند .در یک کلام یک سری از آدم ها هم هستند که از هر فرصتی استفاده می کنند. تا نیازهای خود را پاسخگو باشند. دریغ از حیوان ؟

 شعار سال :برخی افراد در اجتماع به حدی دچار فقر شخصیتی هستند که حتی در مواقع بحرانی هم فقط به فکر سوء استفاده از شرایط به نفع خودشان و حتی به قیمت آسیب به دیگران هستند .در یک کلام یک سری از آدم ها هم هستند که از هر فرصتی استفاده می کنند.


تعداد بازدید : 1032
شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خبر فوری،تاریخ انتشار:19فروردین 1398،کدخبر:940389، khabarfoori.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
m
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
راحت طلبی و مسئولیت گریزی رایج بین مردم سبب شده تا افراد ناصالح و سوء استفاده گر زمام امور را بدست گیرند و با مبهم کاری طوری وانمود کنند که جز انها کسی صلاحیت و توان مدیریت امور را ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
خیلی باحال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
1
الان کی هست که فقط به فکر خودش نباشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین