پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام به مراکز درمانی و پزشکی تا تاریخ ۲۴ فروردین سال جاری مهلت داد که نسبت به نصب دستگاه کارتخوان اقدام کنند.

شعارسال: افشار خسروی زاد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از الزام مراکز درمانی و پزشکی به نصب دستگاه کارتخوان خبر داد.

وی در رابطه با جزئیات این خبر گفت: در راستای تاکید بر اجرای قانون و ضرورت احیای حقوق عامه در نامه‌ای به ریاست دانشگاه علوم پزشکی اعلام گردید که مراکز درمانی و پزشکی نسبت به نصب کارتخوان هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی در این باره گفت: عدم وجود پایانه‌های فروشگاهی (POS)، در مطب‌ها و مراکز درمانی، مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده است و از طرفی زمینه فرار مالیاتی را فراهم می‌دارد.

وی گفت: لذا اخیرا نیز طی بند «ی» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۳۹۸ کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مکلف شده‌اند که در چهارچوب آیین نامه تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم مصوب ۱۳۶۶ از ابتدای سال جاری از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.

این مقام قضایی بیان کرد: نهایتا با عنایت به تکالیف مقرر در قوانین مزبور، از تاریخ ۲۴.۱.۹۸ از ادامه فعالیت متخلفین از مقررات فوق توسط ضابطین ممانعت بعمل خواهد آمد و پلمب خواهند شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جوان آنلاین، تاریخ انتشار: 19فروردین1398 ، کدخبر: 950620: www.javanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین