پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون، دولت مکلف به اختصاص وام قرض‌الحسنه به ازای تولد هر یک از فرزندان سوم به بعد، پرداخت 50 درصد حق اولاد بیشتر برای کارکنان دولت به ازای فرزندان دوم به بعد و همچنین هدیه ازدواج به دخترانی که زیر 20 سال ازدواج کنند، شد.

شعارسال: احد آزادی‌خواه در تشریح نشست روز- دوشنبه- کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دومین دستور کار کمیسیون فرهنگی  ادامه داد: ادامه بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در دستور بود و مواد 27 تا 30 آن به صورت استمزاجی تصویب شد که به موجب ماده 27 دولت مکلف شد به ازای تولد هر یک از فرزندان سوم به بعد، وام قرض‌الحسنه فرزند به سرپرست پرداخت کند.

به گفته آزادی‌خواه همچنین براساس ماده 28، دولت موظف شد برای کارکنان دولت به ازای فرزندان دوم به بعدی که به دنیا می‌آورند، 50 درصد بیشتر از فرزندان قبلی حق اولاد پرداخت کند.

دخترانی که زیر 20 سال ازدواج کنند، هدیه ازدواج می‌گیرند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: بر اساس ماده 29 این طرح دولت مکلف شد به دخترانی که زیر 20 سال و پسرانی که زیر 24 سال ازدواج می‌کنند، هدیه ازدواج پرداخت کند.

وی عنوان کرد: طبق ماده 30 وزارت بهداشت موظف شد برنامه‌ها و اقدامات لازم را برای برخورداری همه زوج‌های فاقد فرزند ناباور از برنامه‌های غربالگری ناباوری حداکثر تا 2 سال پس از ازدواج انجام دهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 19فروردین1398 ، کدخبر: 661720: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین