پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۰۰۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
کاهش قیمت ارز، دلار را بار دیگر به کانال ۱۳ هزار تومان بازگرداند.

شعار سال: بانک‌ها امروز (۲۱ فروردین) هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۶۴۵ تومان و هر یورو را ۱۵ هزار و ۳۶۵ تومان خریداری می‌کردند.قیمت خرید دلار در روز گذشته در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۷۷۱ تومان و یورو ۱۵ هزار و ۵۱۶ تومان بود.همچنین بانک‌ها پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۷ هزار و ۸۱۴ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت خرید دلار در روز گذشته در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۷۷۱ تومان و یورو ۱۵ هزار و ۵۱۶ تومان بود.

همچنین بانک‌ها پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۷ هزار و ۸۱۴ تومان خریداری می‌کنند.

یوروی مسافرتی نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۱۳۷ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسد.

این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۳۰۰ تومانی داشته است.

قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است که نرخ یورو نیز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 21 فروردین 98، کد مطلب: 469915: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
این نوسانات ارزهم معلوم نیست تا کجا ادامه داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین