پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارات ناشی از سیل‌های اخیر در تعدادی از استان‌های کشور گفت: مشخص است که مدیریت بحران در کشور، خود دچار بحران است و ما شاهد چنددسته‌گی، موازی‌کاری‌ها، عدم توجه پیشگیرانه و عدم عمل به موقع، چنددستگی و... در حوزه امداد هستیم.

شعار سال : سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارات  ناشی از سیل‌های اخیر در تعدادی از استان‌های کشور گفت: مشخص است که مدیریت بحران در کشور، خود دچار بحران است و ما شاهد چنددسته‌گی، موازی‌کاری‌ها، عدم توجه پیشگیرانه و عدم عمل به موقع، چنددستگی و... در حوزه امداد هستیم.

وی افزود: اقتداری در حوزه امدادرسانی وجود ندارد که همه را به خط کند و از ظرفیت بزرگ دستگاه‌های اجرایی، مردمی و نیروهای مسلح در یک راستا استفاده کند و کمک‌ها به نحو صحیح به کار گرفته شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: بعضا مشاهده می‌شود که یک روستاها یا مناطقی در بین مناطق سیل‌زده وجود دارد که کسی اصلا به سراغ آنها نرفته و دیده نشده‌اند و اینها مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

قاضی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:‌ برای جبران خسارت ناشی از سیل، ابتدا باید منابع مالی دراختیار دولت برای جبران خسارات ناشی از حوادث را همچون ۵ درصد بودجه عمومی، منابع بیمه‌های مختلف اعم از بیمه کشاورزی، ثالث و بدنه و... و همچنین منابع دراختیار بهزیستی و کمیته امداد جمع و میزان خسارات محاسبه شود و اگر میزان خسارات بیش از این منابع بود، باید برای تأمین هزینه‌های آن چاره‌اندیشی کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:22فروردین 1398، کدخبر:13980122000498،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
بحران مدیریت کل کشور رو داره به سمت نابودی سوق میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین