پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۰۰۸۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
اطلاعیه شماره 70 در خصوص بیمه گزاران بیمه های عمر بیمه توسعه که پیش از این برای آنان بیمه نامه در شرکت سهامی بیمه ایران صادر شد.

شعارسال: اطلاعیه شماره 70 در خصوص بیمه گزاران بیمه های عمر بیمه توسعه که پیش از این برای آنان بیمه نامه در شرکت سهامی بیمه ایران صادر شد.

به اطلاع آن دسته از بیمه گزاران محترم بیمه های عمر شرکت بیمه توسعه که پیش از این درخواست ادامه بیمه نامه خود در شرکت سهامی بیمه ایران را نموده و بیمه نامه برای آنان صادر شده است می رساند با توجه به اینکه برای 62 فقره بیمه نامه صادر شده ( به شرح فایل پیوست ) ، ارزش بازخرید بیمه نامه عمر شرکت بیمه توسعه تا تاریخ 31‏‏/2‏‏/95 از آخرین قسط حق بیمه پرداختی آنان کمتر بوده ، ضروری است بیمه گزاران مذکور تایید شماره شبای حساب و رونوشت کارت ملی خود را در اسرع وقت به شماره دورنگار 88881571-021 فکس نموده یا از طریق پیام رسان سروش به شماره 09909043289 ارسال نمایند تا مبالغ ترزش بازخرید بیمه نامه های مذکور در اسرع وقت به حساب آنان واریز گردد.

لازم به بیان است بیمه گزاران مذکور می توانند به منظور پیگیری ارسال مدارک و دریافت مبلغ ارزش بازخرید بیمه نامه های قبلی خود با شماره تلفن88887020 داخلی 127 یا 683 شرکت بیمه توسعه تماس حاصل فرمایند.

منبع خبر: روابط عمومی بیمه ایران


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شرکت بیمه ایران ،تاریخ انتشار : 3شهریور 97، کد خبر: -،www.iraninsurance.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین