پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید.

شعارسال: انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

این روزها روبات ها در مشاغل مختلفی حضور دارند و به نظر می رسد نوبت به سوپر مارکت ها رسیده که میزبان روبات خودران سوپرمارکتی باشند.این روبات می تواند وظایف مختلفی را سازماندهی کند و از جا به جایی کالاها تا کمک به خریداران را انجام دهد.

فصل بهار که از راه می رسد بسیاری از افراد با مشکلاتی مثل آلرژی و حساسیت فصلی رو به رو می شوند. بر همین اساس است که بازار فروش دستگاه های تصفیه هوشمند نیز بسیار داغ می شود.

گروهی از هکرها اقدام به سرقت و افشای اطلاعات شخصی هزاران افسر پلیس آمریکا و ماموران فدرال کرده اند. این اقدام با هک یک سرور و چندین وبسایت وابسته به اف بی آی انجام شده است.

مینی کامیون های خودران سبک وزن به شکل آزمایشی وارد جاده های کالیفرنیا شدند. این نخستین باری است که مجوز تردد کامیون های خودران باری به شکل رسمی صادر می شود.

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده در کنفرانس کمیسیون ارتباطات فدرال اعلام کرد که توسعه 5G و ارائه ابتکارات در این زمینه مثل حضور در یک زمین مسابقه است و ایالات متحده باید برنده این مسابقه شود.

روسیه در جدیدترین اقدام خود علیه فیس بوک این شرکت را به علت عدم رعایت حریم شخصی کاربران و ذخیره اطلاعات آنان در سرورهای شرکت، 50 دلار جریمه کرد. اما به نظر می رسد فیس بوک توجهی به این جریمه و جریمه های مشابه ندارد.

آیا حاضرید یک روبات عکاس استخدام کنید؟ این ریسکی است که یک زوج بریتانیایی انجام داده اند و ظاهرا موفقیت آمیز هم بوده است..


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 24فروردین 1398 ، کدخبر:470581 www.entekhab.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین