پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مدعی شده فایل صوتی در اختیار دارد که در آن حسین فریدون با تقلید صدای رییس جمهور برخی درخواست ها را از مدیران دولتی می کند. حسین فریدون در واکنش به این ادعا گفت: من از آقای کریمی قدوسی می خواهم اگر چنین فایل صوتی در اختیار دارد یکبار برای همیشه منتشر کنند.

شعارسال: کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مدعی شده فایل صوتی در اختیار دارد که در آن حسین فریدون با تقلید صدای رییس جمهور برخی درخواست ها را از مدیران دولتی می کند. حسین فریدون در واکنش به این ادعا گفت: من از آقای کریمی قدوسی می خواهم اگر چنین فایل صوتی در اختیار دارد یکبار برای همیشه منتشر کنند.

حسین فریدون با تکذیب ادعای تقلید صدای رییس جمهور گفت: این ادعای فردی است که به دروغگویی شهره شده و در چند سال گذشته تقریبا همه ادعاهای او تکذیب شده است، البته این فرد ظاهراً حصار آهنی دارد و شکایت از او هم به جایی نمی رسد به همین دلیل تنها راه اثبات دروغ هایش درخواست انتشار سند است تا مردم بدانند چقدر این فرد حرف های بی پایه و اساس می زند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 25فروردین 1398 ، کدخبر:1249959 www.khabaronline.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین