پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به برنامه ارسال ۱۸۰۰۰ بسته لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده کشور گفت: ایجاد ۳۰۰۰ شغل در استان گلستان به‌عنوان یکی از برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام در دستور کار قرار دارد.

شعارسال: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به برنامه ارسال ۱۸۰۰۰ بسته لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده کشور گفت: ایجاد ۳۰۰۰ شغل در استان گلستان به‌عنوان یکی از برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام در دستور کار قرار دارد.

محمد مخبر در حاشیه ارسال 4000 بسته لوازم خانگی به مردم سیل‌زده استان گلستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام بلافاصله پس از وقوع سیل خدمات‌رسانی خود در 8 استان سیل‌زده را با ایجاد قرارگاه‌های جهادی آغاز کرد.

وی با بیان این‌که بسته‌های لوازم خانگی شامل یخچال، گاز، پتو، موکت و ظروف مورد نیاز تولید داخل است، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در پروسه توزیع این بسته‌ها دخالتی ندارد و این کار از طریق استاندار و امام جمعه‌ها و با استفاده از افراد واجد شرایط انجام می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد 3000 شغل در استان گلستان به‌عنوان یکی از برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: از حدود 2 سال پیش ساماندهی نیروهای جهادی انجام شد. برخی گروه‌ها وابسته به ستاد هستند و برخی گروه‌ها نیز از سوی ستاد به آنها کمک شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با ابراز این‌که در سیل اخیر هم‌افزایی بسیار خوبی بین گروه‌‌های جهادی به‌وجود آمده است، اظهار کرد: با حضور در برخی استان‌های سیل‌زده و دیدن تلاش این جوانان یاد فرمایش رهبر معظم انقلاب افتادم که فرمودند «امروز هم اگر جنگ شود، جوانان کشور پرشورتر به صحنه می‌آیند».

مخبر با تأکید به اینکه پس از وقوع سیل هیچ جوانی در کشور آرام نگرفت، افزود: در آمریکا سال 2014 میلادی با 375 میلی‌متر بارندگی 30نفر جان خود را از دست دادند و 8 میلیارد دلار به کشور ضرر وارد شد؛ امروز هیچ دستگاه و نهادی در کشور وجود ندارد که بتواند برای کاهش آلام مردم کاری انجام دهد اما این کار را نکند و اگر بگوییم این دستگاه یا نهاد در حد توان کاری نکرده، یک ظلم است.

وی با تذکر این‌که "ایران کشوری حادثه‌خیز است و باید همیشه آماده باشیم"، گفت: در مرکز فوریتهای امدادی بنیاد اجتماعی احسان برای 10هزار نفر سیل‌زده امکانات فراهم شده و دلیل اصلی که در همان لحظات اولیه سیل خدمات خود را آغاز کردیم، همین موضوع است و اگر در هر نقطه‌ای از کشور از این قبیل حوادث رخ دهد، ستاد به‌سرعت وارد عمل خواهد شد.

وی با اعلام این‌که هر بسته لوازم خانگی ارسالی به گلستان 5میلیون تومان ارزش دارد، یادآور شد: در این گونه حوادث با وجود تلخی، نکات مثبتی هم به‌وجود می‌آید. یکی از نکات مثبت این حادثه، این است که تمامی اقلام این بسته‌های ارسالی به مناطق سیل‌زده تولید داخل است و این امر باعث شده در سال رونق تولید، فعالیت آنان نیز رونق بگیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25فروردین 1398 ، کدخبر: 1988904،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین