پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۰۱۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۱
امام‌جمعه جدید زاهدان به‌عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان حکم عضویت خود را از دبیر هیئت امنای این دانشگاه دریافت کرد.

شعارسال: حجت‌الاسلام مصطفی محامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از قسمتهای مختلف این واحد دانشگاهی بازدید و با حضور در جلسه شورای دانشگاه با قدردانی و تشکر از تلاشهای انجام شده در این مجموعه عظیم دانشگاهی اظهار کرد:کار علمی ارزشمند و اگر در مناطق محروم باشد ارزشمندتر است.

وی گفت: طبق گزارشها و بازدید انجام‌شده، فعالیتهای متنوع، گسترده و اثربخشی در این مجموعه آموزش عالی در استان انجام شده که نتایج مثبت و خوبی را به همراه داشته است.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان به لحاظ تنوع قومی مورد توجه نگاههای داخلی و خارجی است، عنوان کرد: کار در این استان حساستر بوده و فعالیتهای مثبت در این مناطق نتایج خوب بیشتری به همراه خواهد داشت.

محامی افزود: تأسیس رشته در این استان باید با مطالعه کافی و نیازسنجی مناسب انجام پذیرد تا شاهد شتاب بیشتر در رشد و شکوفایی استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، مشکل استان را فقر فرهنگی و فقر اقتصادی دانست و تأکید کرد: برای توسعه و تعالی منطقه و برای برطرف‌کردن مشکلات و مسائل باید سرمایهگذاری و برنامهریزی در سطوح فرهنگی و اقتصادی به‌صورت مناسب، مطلوب و کارآمد انجام شود؛ زیرا فعالیت مثبت در این سطوح به صورت مستقیم در تمام حوزهها اثر خواهد داشت.

در پایان این جلسه حکم محامی به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان توسط دبیر هیئت امنای دانشگاه به نمایندگی از رئیس دانشگاه آزاد به وی اهدا شد.

حجت‌الاسلام مصطفی محامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و تجدید میثاق با شهدای گمنام این واحد دانشگاهی از دانشکده پزشکی و پیراپزشکی، ساختمان فناوری اطلاعات و دیتاسنتر، مراکز تحقیقاتی، کلینیک سلامت فرهیختگان، مجتمع ورزشی معلم و مجتمع ورزشهای آبی هامون بازدید و تجهیزات و امکانات را ارزیابی کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 24فروردین1398 ، کدخبر: 373006: ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین