پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
حمید ملانوری با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری در کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس و با دستور وزیر کشور از فروردین ماه سال جاری روند‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است.
شعار سال: مدیرکل سیاسی وزارت کشور از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری خبر داد.

حمید ملانوری  با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری در کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس و با دستور وزیر کشور از فروردین ماه سال جاری روند‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر این روند انتخاباتی در اداره کل انتخابات وزارت کشور برگزار می‌شود، افزود: باید برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تقسیم‌های در سراسر کشور صورت گیرد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با تأکید بر اینکه آموزش فرمانداران و استانداران سراسر کشور برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات صورت می‌گیرد، ادامه داد: بر همین اساس باید زمان برگزاری دقیق به فرمانداران سراسر کشور ابلاغ شود و ۲ اسفند نیز روز برگزاری انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است.

ملانوری با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه وزارت کشور در سال جاری برگزاری مطلوب انتخابات است، عنوان کرد: فرمانداران سراسر کشور از تجربه لازم برای برگزاری انتخابات برخوردار هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1398، کدخبر: 373499 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
بعید می دونم بیشتر از 40 درصد شرکت کننده داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین