پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
عضو هیات رئیسه مجلس نحوه ارائه فرصت برای نطق نمایندگان استان های سیل زده در جلسه علنی مجلس را توضیح داد.

شعارسال: محمدعلی وکیلی در نشست علنی روز (یکشنبه، 25 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار جلسه امروز مبنی بر توضیح وزرا و مسئولان در خصوص عملکرد مجموعه های مرتبط با آن ها درباره سیل، گفت: مقرر شده است که از 3 استان اصلی آسیب دیده در سیل یعنی خوزستان، لرستان و گلستان، یک نفر به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان ایراد نطق داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: در صورتی که وقت جلسه اجازه دهد، یک نفر نماینده از استان های همدان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و خراسان شمالی نیز صحبت خواهد کرد.

پیش از این سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به دستورکار جلسه امروز اعلام کرده بود که رؤسای سازمان هواشناسی، جمعیت هلال احمر و سازمان مدیریت بحران و وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و کشور در این جلسه توضیحات لازم در خصوص اقدام خود در مدت وقوع سیل در کشور را ارائه خواهند داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اکوناپرس، تاریخ انتشار: 25فروردین1398 ، کدخبر: 34677: www.econapress.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین